2015.02.12. 00:02 teddike

Justified - Szerelem első látásra (?)

Címkék: sorozat justified

Bár nem jutok el sok monitor képernyőjére, ettől függetlenül, kérdésekkel kezdeném. Ki nem kezdte még el a Justified-ot? Kicsit irigyellek benneteket, ha ebbe a csoportba tartoztok. Ki követi nyomon az eseményeket, heti szinten? Ezzel a csoporttal pedig együtt tapsolok jelenleg. Twitteren már megjegyeztem, hogy baszki, most jöttem rá, hogy mennyire szerelmes vagyok ebbe a sorozatba. A harmadik és a negyedik részt egyszerre néztem meg, és amit Ava és Boyd leművelt az valami zseniális volt. 

justified2.jpg

Azt gondolom, hogy Joelle Carter  alakítása, ha nem is volt tökéletes, én végig mosolyogtam rajta. Részegen, amit leművelt, minden pillanata élvezetes volt, mint ahogy Boyd párbeszédei, viselkedése is. Jó volt látni, hogy mennyire más ligában játszanak egyelőre a "gonosz" karakterrel. Ami pedig ezeknél is tökéletesebbre sikeredett, emelték a tétet vagy kettővel, de lehet hárommal. Nagyon szurkolok a készítőknek, hogy ne basszák el a végét. Persze, tudom, már leforgatták, ott a pecsét, hogy miként fog véget érni, de akkor is, hatalmas remény van bennem, hogy kielégítő lesz minden szempontból.

Olyan érzésem van, hogy hasonló fog történni, mint a Dexter 4. évadában. Emlékeztek még annak a végére? Na ugye, mai napig élnek bennem, bennünk az ott látott események. Valami hasonlót szeretnék a Justified-tól is. Nem azt mondom, hogy hasonló gyilkossággal fog elköszönni tőlünk Raylan, de valami hasonló brutalitást, sokkolást szeretnék kapni. És ha már Dextert hoztam fel, remélem nem fogjuk kukázni a sorozatot, mint ott az utolsó évad pillanatai miatt.

Rajongva várom a folytatást, és egyre kevésbé szeretném elengedni az évadot, sorozatot! Csak ajánlani tudom mindenkinek, ha nem kezdte volna el vagy kiszállt volna korábban!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr197163277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása