2015.03.10. 21:41 teddike

HoC: Felemás harmadik évad!

Címkék: sorozat house of cards

Nem vártam remegve a harmadik évadot, de jól esett a tudat, hogy február 27-én a teljes széria elérhető lesz és ezzel elvileg véget ér Francis Underwood története, legalábbis a Netflix keretei között. Alapvetően meghatározta a jó hangulatot, hogy február 26-án pont Londonban voltam, ahol az Empire előtt illetve annak termében levetítették a harmadik évad első részét. Tökéletes red carpet eseménynek lehetettek sokan szemtanúi, felvonulással, rengeteg rajongóval és természetesen a főszereplőkkel. 

A felfokozott és rendkívül jó hangulat után aztán jött a keserű csalódás. A valóság? A hatalmasnak is mondható várakozás utáni pofára esés? Vagy csak simán türelmetlen vagyok a bejegyzése írása közben? 

houseofcards_empire.jpg

Kezdem az elején, egyrészt az, hogy Doug mondhatni egy teljes epizódot kapott, kicsit is átverésnek éreztem. A töketlen elnökhöz képest persze minden jobb volt, de ennyi screen time-ot még véletlenül sem adtam volna egy számomra, szerintem cserejátékosnak. Az első rész végén még úgy voltam, hogy a formátumból adódóan a Netflix megengedheti magának, hogy nem rögtön az első résszel lep meg, építkezik és folyamatosan adagolja majd a jobbnál jobb helyzeteket. Sajnos viszont ebben is csalódnom kellett, a hetedik epizód után kezdem elveszíteni a lendületem. Az ismét magára találó párocska, a romantikázás, a dráma és a már-már picsogás szintet megütő párbeszédek elképzelhetetlenek voltak korábban. A legnagyobb bajom a harmadik évaddal és ez szerintem mindent megmagyaráz, hogy egy rész befejezése után nem érzem a késztetést arra, hogy folytassam, hogy rögtön nézzem a következőt. Eddig, a korábbi évadokban, régi szép idők, éjszakákat töltöttem azzal, hogy harcoltam magammal a folytatás ellen. 

Biztos vannak olyanok, akik már a teljes évadot ledarálták. Láttam, befutottak a teljes évados vélemények, de csak mentem őket későbbre. Bár, olykor nagyon szívesen elolvasnék párat, bízva abban, hogy a végére, a mostani helyzet nagyon sokat javul. Ha, és most itt van szerintem a lényeg, ezért is gondoltam, hogy megörökítem a gondolataimat, ez az egész csak építkezés volt és szépen megindulnak az események, minden elnézve. De, és ez egy hatalmas DE (angolul jobban hangzik egyébként), ha ez nem következik be, nálam elég keserédes búcsú lesz az utóbbi évek egyik legerősebb sorozatától.

Jöjjön a folytatás, próbálok optimista lenni, elvileg vár rám még hat rész, amiben teljesen megváltozhat a játék. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr797258135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása