2015.05.07. 23:41 teddike

Avengers: Age of Ultron

Címkék: film avengers age of ultron

Nem akartam, de aztán csak rávettem magam, hogy pár sorban én is szót ejtsek a filmről. Annak ellenére, hogy nagyon jól szórakoztam tegnap este a film alatt, ma reggelre kicsit változott a véleményem. Lehet, hogy nagyon, na mindjárt meglátjuk. Mindenesetre egy olyan nézőnek, mint én is, aki nem ismeri a képregényeket, Iron Man-ről bármit is nagyjából az első filmből tudott meg, a legtöbb Marvel film csak egyszerű szórakozás, semmivel sem több. A filmek hatására kialakulnak a kedvencek, megszereti az ember az egész világot és várja a jobbnál jobb filmeket, hogy mindig egy kicsivel többet adjanak. Ez történt most is egyébként, nagyon vártam Ultron érkezését, premier előtti napon, bár azért köszi a Disney embargót, ott voltam és első között élveztem a zúzást, látványt és úgy egyébként mindent, amit vártam a filmtől, kivéve...kivéve azt a csalódást, fintort az arcomon amit ma éreztem.

avengers_age_of_ultron_team.jpg

De miért is jött ez, pár gondolatban:

  • nincs meg a lezárás, boldogság, happy end érzésem - első filmhez hasonlítva a dolgokat ez hatalmas fekete pont, ott valahogy tökéletes volt minden
  • bár megértem, hogy Black Widow és Hawkeye karakterét jobban be kellett mutatni, illetve Hulk is valamennyire közel került a szívünkhöz. De őszintén, ha választanom kell, én biztosan nem miattuk ültem be erre a filmre. Sok felesleges screen time-ot mondanék ide, fekete pontocska. A Hulk és Black Widow szitut meg inkább felejtsük is el.
  • Scarlet Witch és Quicksilver jó választás volt, bár a hirtelen jött átállásuk, nulla értelmet adott a dolgoknak, mint ahogy a fogadtatás is kicsit kérdőjeles nekem. Tegnap még majdnem megöltelek, ma te vagy a nagy megmentőm, bízom benned. Köszi, ezt ma már ne zabálom annyira azért.
  • Captain America, értem én, hogy szegény barátunk jó messziről jött és egy másik világban nevelkedett, de ezek a hatalmas gondolatok, lelkesítő beszédek nem tettek neki jót, vagy a forgatókönyv írót rakjuk meg?
  • A legnagyobb csalódás nekem viszont Iron Man, illetve Tony Stark. Mondhatjuk nyugodtan, hogy nagy kedvencem volt, gyakorlatilag vele indult minden, most pedig úgy érzem, hogy egy teljesen kiégett, nulla erővel bíró karakter lett. Nagyon nagy fekete pont!
  • És ha már ezek ketten, mármint Captain America és Iron Man, a kettőjük közötti viszony szerintem tök szarul került a vászonra.
  • a karakterek mellett, kicsit a látványról, mert bár brutális volt az egész, le a kalappal nagyon sok jelenetért, valahogy mégis a kicsit szájhúzás maradt meg nekem, nem volt ez tökéletesen összerakva.

Természetesen ezek mellett voltak azért jó dolgok, és mondom, ott helyben, kikapcsolt állapotban, tökéletes szórakozás volt. De, ismételve magam, ma valahogy úgy érzem, hogy nyomába sem ér az első filmnek. Ezek után csak azt tudom mondani, hogy az a film tényleg nagyon egyben volt. És természetesen nagyon jó időben lett bemutatva. 

És ha már itt tartunk, hogy premier, mondanom sem kell, hogy hatalmas számokat hoz a film a kasszáknál. Nem verte meg saját magát, az első film továbbra is rekorder több szempontból is, főleg az első hétvégét elnézve. Viszont sok a fanyalgás is, hogy miért hozott csak ennyit pl. a film az első pár napban, ettől függetlenül azt gondolom ez még mindig egy hatalmas kezdés ($189M USD). És hét közben valamint a második hétvégén is biztosan első lesz. Elképzelhetően alacsonyabb számokkal, mint azt korábban várták, de még mindig 2015 egyik nagy dobása. Bár a Disney biztos tervezett bevételt, nem hiszem, hogy a nap végén majd elégedetlenek lesznek. 

Viszont, adódott a kérdés: nem sok egy kicsit a hősökből? Nem lehetséges, hogy a kezdeti nagy rajongás beáll majd egy szintre? Meglátjuk, hamarosan jön a Hangya, ami okozhat még meglepetéseket. Aztán Captain America: Civil War és ott a harmadik és negyedik Avengers film, nem fogunk unatkozni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr647440724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása