2007.01.09. 22:35 teddike

Karsai Zita (reloaded)

Címkék: tv2 karsai zita megatanc

Na, nem vagyok egy nagy rajongoja a holgynek, ez mar eddig is kiderulhetett! Es most is inkabb azt mondanam, hogy "mi a fasznak kell ezt a not egyaltalan lefotozni"!?

Tortent a napokban, hogy most mar mondhatom, szokasomnak megfeleloen az ujsagosnal, mostanaban megjeleno Maxim magazint kerestem! Ekkor lattam azt, amit nagyon szerettem volna, kedvenc kurvam, Karsai Zita pozolt rajta?! Most kerdem en, minek kell rola olyan sorozatot megjeleniteni, amin kb nem mutat semmit. Szerintem tok szarok a kepek, es Zita feje felelmetesen ronda, a photoshop sem segit rajta, de hat ez van....

Elnezest kerek minden Zita rajongotol, de inkabb adtak volna neki tobb penzt, vehetett volna valami uj alkatreszt a kocsihoz, de legalabb azt mutatta volna, amit a fel vilag mar latott! Amugy a kepeinek koszonhetoen a kep.tar egyik leglatogatottabb kepsorozata lett! Lehet a maximot is tobben megvettek volna, ha valami "ertelmesebb" dolgot mutatott volna, mondjuk sparga...amirol levagjak a fejet...na ugy meg nekem is szimpatikus lenne! Mekis zacskot a kezetekbe...akkor mar inkabb Kelemen Anna ;)

A maximos kepek itt talalhatok! A korabbi kepsorozat meg itt! Jo nezelodest mindenkinek!

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr793139818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

black lord 2007.04.16. 12:10:27

nem tudom hogy egyessek miért bántanak valakit,aki őket soha nem bántotta... természetessen mindenkinek joga van a véleményéhez, de ez szerintem nem azt jelenti,hogy bele kell gázolni a másik lelkivilágába. nem hiszem,hogy kultúráltan nem lehet kinyílvánítani a véleményünket,csak ilyen allulintelligens,primitív,kretén módon. vagy ez a magyarnak nem megy?( sok más egyéb mellett...) csak trágárul,obszcén szavak használatával? S amúgy sem hiszem,hogy Zita kiérdemelte volna azt a szóhasználatot,amit fenntebb olvastam! s mielőtt még megkérdezné valaki,nem tartom magam magyarnak,bár itt lakom... vagy ez túlságossan megterhelő lenne?

Ismeretlen_37501 2007.04.17. 00:36:01

Az illem azt kivanja, hogy ha esetleg azzal amit, es ahogy irtam, masokat megsertettem volna, akkor elnezest kerek. Termeszetesen lehet a kultura teljes hanyagolasa mellett, unintelligensen is velemenyt mondani,es szerintem kell is. Azert hasznaltam, es fogok is hasznalni ilyen jellegu szavakat Zitara, mert csak igy tudom kifejezni azt, amit gondolok rola. SAJNALOM! DE szamomra tovabbra is csak egy hulye picsa marad, akinek egyszeruen nem tudom elviselni a pofajat. Meg amugy is, ha valaki penzert "arulja" a testet, jobbra, vagy tobbre ne szamitson...vagy legalabbis eleg sokat kell letegyen az asztalra ahhoz, hogy ezt elfelejtsuk.

MoNa 2007.05.11. 13:30:21

Hát te tiszta hülye vagy basszadmeg.... Inkább kelemen anna? pfff

Ismeretlen_37501 2007.05.11. 13:55:23

Muszaly valasztani a ketto kozott?! :D tok mindegy igazabol, mindkettorol kb. ugyan az a velemenyem...

pDEsz 2007.06.03. 16:13:31

Tök véletlenül bukkantam a blogodra,de már bánom...ÚÚÚÚÚÚristen! Hogy lehetsz ekkora paraszt?Kelemen Annához hasonlítot Zitát?ezt nem hiszem el!!!!!!!!!!!Bazd meg! 1:Nem árulja és nem árulta soha a testét,az egész mást jelent! 2:Egyáltalán nem csúnya,nagyon szép,okos,kedves,csinos! 3:csak úgy süt rólad,hogy paraszt vagy,az szúrja a szemedet,hogy nem primitív fotók készültek róla a Maximban,hanem szépek,ízlésesek 4:Nekes se szemed nincs,se agyad.

Ismeretlen_37501 2007.06.04. 10:28:04

Ezt jol megkaptam, de veled ellentetben, elfogadom masok velemenyet, nekem zita egy nulla, es az is fog maradni, mint ahogy emiatt a velemeny miatt en is neked. De ezert tartom szepnek az eletet, hiszen a velemeny a legfontosabb, es nem az, hogy mindenki olyan legyen, amilyennek mi szeretnenk.... Kelemen Anna vs zita....no comment, iq nulla mindketto szamomra, es a csinos, szep, okos, vagy valami hasonlo, nos ezeket a jelzoket inkabb mas, ertelmesebb nokre tartogatom... De, hangsulyozom, koszi a velemenyedet, tetszett...

Zoé 2007.06.16. 22:17:48

Hihetetlen!honnan ez az utálat Karsai Zizta ellen?Ismered egyátalán?Könnyen törsz pálcát más feje felett!Ez inkább irigység!!!vagy a tehetsége vagy a karakánsága vagy pedig a mutatós külseje miatt!gondolkozz el ezen,és legalább magadnak ne hazudj!!!??Kurva!ez már rágalmazás !Ezért már büntetnek nem gondolod!!!idióta

Ismeretlen_37501 2007.06.18. 21:32:10

Azert mar kicsit unom, hogy egy 6 honapja irt bejegyzesre meg mindig erkeznek olyan megjegyzesek, amik elegge meglepnek. Azota mar parszor leirtam, es ezek utan is fogom, nem szimpatikus!!! Probalok finoman fogalmazni. Nem irigykedem fasz(i)kent azon, amit zizi kepvisel, vagy elert....hajra, csinalja. Attol meg marad a velemenyem es pont. Nem hiszem amugy, hogy nektek nem volt meg olyan, hogy valaki lehetett akarmilyen, csinalhatott akarmit, attol meg egyszeruen nem szimpatikus, nem szeretitetk, meglatjatok, es kiraz tole a hideg...nos nekem pl. ez zizi...pont

lokotiv rt 2007.06.22. 14:33:51

Milyen jó nő lett. Nem kéne sokat kérlelnie. Bár leh hogy k.

moment 2007.07.22. 21:09:30

röviden és velősen:osztom a véleményed karsaival kapcsolatban! ;) aki megmutatja a pi**ját ne csodálkozzon,ha meg is nézik!pénzért csinálta,ráadásul egy "matyizós"oldalon jelent meg a sorozat,amiről tudott is őnaccsága.

vörös zsolt · chetfoto.hu-zsocamoci-blog-honlapja 2008.12.02. 01:45:16

csáó zitus ász az oldalad csak igy továb cool-hölgy vagy igazi ful trendi nő elkérhetném esetleg az msn-cimed ha van rá lehetőség és megnem sértelek vele léci küld el csak dumcsizás céljábol jégy jó csak igy továb csáó adig is majd még írók

Nyuszi-muszi 2009.07.01. 14:35:03

hát ti mekkora nyomottak vagytok... nem értem minek ez a felháborodás. szánalmasak vagytok azér karsai zita sem tett le többet az asztalra mint kelemen anna:D "pDEsz: 2:Egyáltalán nem csúnya,nagyon szép,okos,kedves,csinos!" - te pl honnan tudod h okos meg kedves??:D várj kitalálom, jó ember ismerő vagy xDD amúgy meg nemis lett kelemen annához hasonlítva csk egyszerűen ki lett jelentve h akkor már inkább ő.. és őt sem emelte túlságosan az egekbe:D szóval ez a nagy szerelem a celebekbe.. nem tudom tisztában vagytok-e azzal, hogy ők abból élnek meg h ti istenítitek őket a semmiért XDD idióták..

valaki 2009.10.26. 19:53:46

teddike: ha valaki nem szimpatikus mért nem probálod meg kikerülni? nekem logikusnak tünik a nem tetsző, bosszantó dolgokkal a legkevesebbet bíbelődni, a legkevesebb energiát rájuk pazarolni. például ha látnék valakit akit nem szeretek egy ujságban aminek rendszeres olvasója vagyok tovább lapoznék és foglalkoznék a többi kedvemrevaló cikkel. egyébként meg szép dolog a szabad véleménynyílvánítás, kivéve akkor ha valaki ilyen címszóval engedi gőzt, és gyűlölködik. ugyanis akkor az már nem véleménynyílvánítás elsősorban hanem egyfajta maszturbáció önkielégítés. egyébként meg hogy a témához is hozzászóljak ne csak a véleménynyilvánítás jellegét véleményezzem:), fogalmam sem volt ki az a karsai zita míg a tv-ben nem láttam, és egy szimpatikus nő benyomását keltette. ezért rákerestem és most már tudom hogy táncosnő, és dubaiba megy férje után. ezek a tények és szerintem kerülbelül ennyi az ami elmondható egy a médiából megismert emberről. pápá
süti beállítások módosítása