2007.03.28. 16:22 teddike

Test Drive Unlimited

Címkék: games

Szerettem volna ugy kezdeni az egeszet, nev meg minden nelkul, hogy talaljuk ki, vajon mivel jatszok? Nem vagyok egy nagy gamer, meg azert a gepem sem erre van osszerakva, most mar :) , igy addig jutok el, hogy telepites utan belenezek par dologba a jatekkal kapcsolatban, par beallitas, egy ket menet, attol fuggoen, hogy milyen jatekrol beszelunk, majd szedem is le. 

Igy tortent, hogy a sokak, es szerintem magam altal is nagyon vart TDU  felkerult a gepemre, nagy autos jatek rajongokent, kotelezo volt beprobalni, mit is tud ez a dolog. Leszedtem, telepit, nem mondom, eleg sok helyet foglal a vinyon, a telepites is, mondjuk nem annyit, mint a Tiberium, de errol majd kesobb. Elinditottam, es a 6600 pci-e kartyaval faszan megy a dolog.

New game...megerkezek egy fasza kis szigetre, van nemi zseton nalam, amibol rogton berelnem kell egy autot, amivel eljutok az elso helyre, ahol kocsit tudok venni, nalam egy TT lett a nyero elsore, fasza kis "F" kategorias auto. Majd utanna lakas, hiszen azt is kell venni, ahol nagyon fontos szempont, hogy mekkora garazs is van hozza, hiszen az autoknak valahol allnia kell. Miutan ez mind megvan, hazaerkezes. Lakasba szetnez, itt talalkoztam azzal a lehetoseggel, hogy a legelejen kivalaszott karakteremet teljesen atformalhatom. Haj, arc es minden, vagy legalabbis nagyon sok minden valtoztathato. Termeszetesen meg ruhakat is vasarolhatok, szval teljes a kinalat.

Elso korom soran, szetneztem kicsit a varosba, mentem par versenyt, semmi extra, mondhatnam, nyertem egy kis penzt, es jol ereztem magam. Majd jottek az elso, vagy legalabbis jobb feladatok. Kurvak (=model) furikazasa kulon elmeny volt, miutan haztol hazig viszed oket, kapsz erte kupont, amibol ruhat tudsz vasarolni. Amugy, kicsit kesobb, de a jatek egyik hatalmas elmenye volt, hogy egyik csaj nem akart beszalni a kocsiba. A lenyeg, hogy az autok kulon kategoriakba vannak sorolva, A tol egeszen F ig. Attol fuggoen mennyit kerestel, illetve milyen versenyen szeretnez reszt venni, kell venned autokat. Nos, miutan osszejott egy kis pezo, ugy dontottem, ideje vennem egy fasza kis autot, ez lett a Ferrari, majd szedtem volna fel a kovetkezo biget, aki kijelentette, hogy ebbe az autoba o tuti nem ul be. Rohogtem akkorat, kesz...tudom, igy leirva nem nagy poen, csak belegondoltam, hogy megallok egy kurva elott, hogy elvigyem, es egy fasza kis Ferrarit csak igy visszadob.

Ami szinten jo, es szerintem az egyik legjobban eltalalt feladat, az autok furikazasa, marmint egyik helyol a masikra, fasza kis autokat kell elvigyunk, a leheto legkissebb utkozesekkel, hiszen annak fuggvenyeben kapunk penzt erte. Ezt ugy kell elkepzelni, hogy van egy kis szamlalo, ami mondjuk 70 ezerrol indul, minden utkozes eseten vonodik le belole a penz, ha elfogy buktunk, ha nem fogy el, akkor annyit kapunk a zsebunkbe, amennyit eppen mutat a kis szamlalo. A rendorok kicsit butak, viszont vannak olyan feladatok, ahol 20 percen belul buktam 80 ezret, szval vannak erdekes reszek a dologban. Ami viszont lehet idegesito, olykor meg szerintem teljesen pozitiv dolog, hogy normalis korulmenyek kozott, nem nagyon lehet csalni, marmint ha elkap a rendor, akkor ESC gomb nem segit, mivel rogton feljon az ablak, hogy akarmit nyomsz, a penzt/buntetest rogton levonjak.

Jo jatek szerintem jo kis grafika, valtozatos dolgok, az autok szepek, a boltok, szervizek szepen meg vannak tervezve. Erdemes beprobalni, meg akkor is, ha par nap utan uninstall van. Jo jatszadozast mindenkinek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr673139901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása