2007.09.18. 10:40 teddike

Csak röhögni tudok...upc továbbra is egy szar

Címkék: okossagok

Nos, azt hiszem, csak rohogni tudok sajat magamon most mar, az a helyzet, hogy miota leirtam, hogy nem tudunk otthon wifizni, nos azota amikor csak akartam, tudtam. Tudom tudom, ez csak veletlen egybeeses, de akkor is van valami az eterben, ami arra szakosodott, hogy esetleg jatszadozzunk velem/velunk. De amugy ezt most nem kell felre erteni, nagyon orulok ennek, foleg, hogy a tcom os bekotos kitudja mikor lesz.

Amugy, meg mindig vicces, hogy a masik oldalon van upc net, a mi oldalunkon pedig nincs, pedig a upc szolgaltat kabelt is. Na es akkor errol par sort, jobudoskurvakibaszotteletbe, csutortokon reggel rendeltem meg a csomagot, a kedves holgynek minden adatot elmondtam, es meg is beszeltuk, hogy hetfon jonnek. A kovetkezo tortent hetfon, fel4 korul hivtam fel a upc ugyfelszolgalatot, mar ugy is jo baratok vagyunk, gondoltam beszelunk kicsit arrol, hogy mi is a helyzet, amikor is a kedves emberek a vonal tulso oldalan kozoltek velem, hogy a szerelo mar volt, csak nem tudott bejutni az epuletbe?!?!?!?!?! Na most erre mit mondjak, otthon voltam, csongetni nem csongettek, ez biztos. Mondom a csajnak a dolgot, felhivja, vagy eleri a szerelot valahogy, allitasa szerint, nem is volt a szerelo arra, mivel elcsusztak idoben....Tegye fel a kezet, aki ezt elhiszi? En sajnos nem tudom, a lenyeg most annyi, hogy szerdan lesz bekotve, ha minden igaz, ennyit a ket napos bekotesrol, ami lassan mar egy hetes.

Most amugy a suliban vagyok, 10 perces tombolda, mivel otthon ugye nem tul stabil a net! Igazabol nem nagyon tudtam aludni, fel8tol forgolodom, szval annyira most nem rossz, hogy bennt vagyok, legalabb halad az ido, es meg nem is unatkozom annyira. Na lepek vissza....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr423140008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása