2007.09.26. 23:00 teddike

Le vagyok maradva

Címkék: sorozat prison break heroes house 2007 2008 gossip girl

Frankon le vagyok maradva, nem is tudom mikor lesz idom arra, hogy behozzam magam. Par napja meg en irkaltam arrol, hogy milyen jo is lesz, hiszen elkezdodik a szezon, erre eddig semmit nem tudtam megnezni a heten. Hetfo es kedd, ket nagyon eros nap, uj Heroes, House, es masodik Prison Break resz, mondanom sem kell, hogy nem jo ez igy...

Elstartolt par, sot eleg sok uj sorozat, amit szeretnek beprobalni, eddig a Gossip Girl volt az, aminek lattam az elso reszet, de K-Ville, Chuck, Journeyman is itt figyel a gepen, de nem jutottam meg hozzajuk. Tudom, csak en tehetek rola, de nincs nyugodt 40 percem, hogy meglessem oket, es azt meg nem szeretnem, hogy csak ugy, 10 - 10 perceket lassak beloluk.

Persze, nem is en lennek, ha ehelyett ne elegitenem ki magam olyan dolgokkal, mint spoilerek olvasasa, igy most parat megosztok veletek is, szval csak okosan az olvasassal. A Heroes erdekel a legjobban, es eddig csak olyan dolgokat olvastam rola, hogy nem volt eppen a legjobb nyito resz, tobben a masodik resznek adnak tobb eselyt, amit talan meg is tudok erteni. Az amnezia megjelenese, nem is tunik annyira megleponek, de fogalmam nincs, hogy pontosan mire is vonatkozik. Ha most tippelnem kellene, akkor a Nathan, Peter, Sylar vonalon indulnek el, hogy kozuluk valaki. A House resz is biztos jo lehetett, hiszen nem szerepelt senki sem a regi csapatbol, es tobb helyen is orommel konstataltak ezeket a dolgokat, igaz a megfelelo infok arrol szolnak, hogy jonnek ok vissza, aminek en sem orulok annyira.

Hu, talan igy elso nekifutasra ennyi. Van itt CSI Miami hatodik evad elso resz is, most latom csak, meg ahogy latom indulnak a heten a felesegek, Grey, sot meg a smallville is. Azt hiszem lassan minden napra jut majd valami erdekes, es jo dolog. Csak gyozzunk irni roluk azt mondom. Megint azt erzem, hogy hetvegen lesz az, hogy minden reszt meglesek/megnezek, es majd akkor fogom eldonteni, hogy mi is lesz az idei kedvenc a meglevok mellett.

A Gossip Girl t mar most "kiemelnem", szerintem annyira nem szornyu, mint amilyennek latszik, amolyan OC, Hidden palms, OTH keverek. Persze lehet en latom rosszul a dolgokat. Az biztos, hogy nagyon sok zene van benne, es ez a modern, mindenki tud mindenrol sms ben, vagy a neten vilag kicsit meg szornyunek tunik, de sajnos, vagy sem ez a jovo! :) Na jo, azert annyira nem is volt jo, mint amennyit itt irtam rola, szval igazodjatok el rajtam. Az biztos, hogy nezzetek meg az elso reszt, hogy tudjatok lehuzni, aztan a masodikat is, hogy megerositsetek, vagy esetleg meggondoljatok magatokat.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr233140015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yanoo 2007.09.27. 11:13:49

a gossip girl egy nagyon szar sorozat. Bocs, hogy ezt mondom, de egyáltalán nem jó!
süti beállítások módosítása