2007.10.23. 20:29 teddike

Sofőrök - A férfiak

Címkék: tv viasat3

Egy hete ismerkedhettünk meg ezzel a csodával. Azért mondom így, mert nekem nagyon tetszett akkor az első rész, és nagyon vártam a tegnapi második részt. Igaz, azért is vártam, mert a tegnapi napom, a második vasárnap, nagyon unalmasan telt, így örültem annak, hogy 22:00 -korGianni és Majka ismét bevette a képernyőt.

A csajok után úgy gondoltam, hogy ennél rosszabb már nem jöhet, nos tévedtem, de hatalmasat. Nem nagyon tudok igazából mit mondani, mert ha eszembe jut pár rész, még mindig röhögök. A lényeg itt is dettó mint a csajoknál. A nagyon rossz sofőrök, a tűrhetően vezető navigátorok, illetve egy két szakaszból álló utcai verseny, illetve akadálypálya.

A párok pedig félelmetesek, a két nyuszi, hívjuk csak így őket. Szóval Alex és Szonja. Azt hiszem miattuk már most érdemes leszedni és megnézni akár másodjára is. Annyira gyorsan eltelt a műsor, azt hittem rövidebb lett, pedig szerintem nem. Aztán itt van a párok között aLúzer FC . -ből megismert Béla Úr, aki nem tud vezetni, vagy csak nagyon gyorsan. Neki köszönhetjük, hogy elcsapott egy állatot, ami persze szerencsére nem igaz, mert "csak" ráment, de ha jól láttam akkor felállt utána az állatka. Majka pedig nyomta az észt közbe, es fergetegesen káromkodott. A többiek is nagyon rosszak, maradjunk ennyiben, a kalapos tanár, nevére nem emlékszem, szintén nagyon beteg. Nem nagyon tudok most kiemelni senkit, mivel borzasztóan rossz volt mindenki, a csajok ehhez képest nagyon jól vezetnek. A győztes, Alpár, baromira nem értem miért ő nyert? Mert használta a tükröt, vagy mert nem volt szórakoztató? A lényeg ő nem lesz, így két hét múlva is hallhatjuk ha minden jól megy, hogy egy öreg fószer vezetés közben csak arra tud gondolni, hogy megrakja asszonyt, vagy azt, hogy a két nyuszi mennyire elviselhetetlen.

Nálam mindenképpen nézős, lehet gagyi, sőt egyenesen szar, de jó röhögni, és mivel nem találok benne színészkedést, így azt hiszem őszintén béna és rossz, ugyanakkor kicsit szerethető embereket sikerült összekapjanak a készítők. Egyébként azt nem értem, hogy miért nem mutatnak többet az utcai versenyről? Mármint, hogy miért nem voltak a férfiak többet az utakon, mint egy hete a csajok? Ennyire bénáztak, hogy féltek a szervezők? Lehet meg tudom őket érteni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr273140060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása