2007.10.27. 01:34 teddike

Nagy Réka

Címkék: csajok nagy reka

Idejét nem tudom, mikor írtam róla utoljára, de most egy vagy esetleg kettő kép segítségével emlékezzünk rá ismét. Nem fikázni szeretném, persze dicsérni sem, a gépezet, vagy a rendszer szerintem egy tökéletes arcot csinált belőle, és ha nagyon muszáj én is meghajolok ez előtt, hozzáteszem gyorsan, a rendszer és az elvárások nélkül sehol sem lenne, ez is biztos. A tovább mögött a képek.

Idejét nem tudom, mikor írtam róla utoljára, de most egy vagy esetleg kettő kép segítségével emlékezzünk rá ismét. Nem fikázni szeretném, persze dicsérni sem, a gépezet, vagy a rendszer szerintem egy tökéletes arcot csinált belőle, és ha nagyon muszáj én is meghajolok ez előtt, hozzáteszem gyorsan, a rendszer és az elvárások nélkül sehol sem lenne, ez is biztos. A tovább mögött a képek.

 
 
 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr883140071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomi 2011.01.08. 00:01:38

szia beby nagyon csini vagy es nagyon ot vagy remejunk hogy talalkozunk na szia be josz nekem nagyon :D:D:DD:jah es en a szuke hajunka irtam beby szia te draga(K)(L)

tommi 2011.01.08. 00:03:48

sziaszok a 2 lanyt montom nagyon csinik vagytok bebyik na most menek kel irj visza sziasztok (K)(K)
süti beállítások módosítása