2007.11.05. 21:06 teddike

Pókerarc - A műsor

Címkék: rtlklub tv

 
Már túl is vagyunk az első részen. Nagyon sok mindent felesleges mondani, hiszen ez majd csak hosszabb távon lesz esetleg jobb és élvezhetőbb. Itt még sok minden "látszik", gondolok itt arra, hogy szerintem a Vágó István Sebestyén Balázs páros nagyon jó együtt, és azt gondolom, hogy több rész után majd ez a kapcsolat is jobb lesz, élvezhetőbb, jobban fogják majd ismerni egymást.

Persze itt is a nézettség lesz majd nagyon fontos, de az RTL -nek nagyon jó kampánya volt szerintem, és sokan nézték ezt a műsort. Az első versenyzők nem voltak rosszak, ellenszenvesnek sem mondhatóak. A szőke itt is csak szőke, és a barna továbbra is barna. Nem szeretnék megsérteni senkit, a maga módján szerintem mindenki jó volt. Valakinek megy a pokerface, valakinek nem. Norbi, ha jól emlékszem, neki ment a legjobban, 2 millió Ft az övé. A héten szerintem mindig nézni fogom, ha tehetem, nem rossz ez a műsor, sokkal jobb annál, mint amit vártam. Jók a kérdések, és tetszik az egész környezet is.

Még valami, nézettség, ebben az órában, Aktív és Jóban Rosszban volt az ellenfél, szerintem simán verhetőek, főleg, hogy Vágó múltja és Balázs jelene sok embert vonzz a képernyő elé. Szerintem mindketten nagyon profik, és lehet, hogy felesleges ebbe a műsorba a két vezető, de ők így ketten nem tűnnek soknak. Számomra teljesen emészthető volt az egész, olykor persze voltak benne kisebb hibák, de ezt betudtam annak, hogy amikor ezt felvették, még nem volt annyira összeszokott a csapat, így bízom abban, hogy későbbiek során sokkal jobb lesz ez.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr33140085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása