2007.11.20. 20:39 teddike

Heroes s02e09

Címkék: sorozat heroes 2007 2008

 
A legjobb, na persze mostanában mindig ezt mondom, de nekem ez a rész nagyon tetszett. Csak remélni tudtam, hogy a korábban beinduló esemény hullám tovább fokozódik. Ebben a részben, még a fő szál nem is folytatódott annyira tovább, ettől függetlenül több olyan dolog is történt, ami változtatni fog majd a dolgokon. SPOILER.

Az egész Hiro szál volt a legjobb. Persze már kellett ide is egy kis ébredés, hiszen eddig semmi konkrét nem történt. Persze most is több oldalról lehetne megközelíteni a dolgokat, ez az időbeli ugrálás azért lehet, hogy sokaknak nem tetszett, de a lelkivilágánák, illetve Hiro jelenlegi helyzetének a megismeréséhez nagyon is kellett szerintem. Mikor visszajött, megtudta, hogy apja meghalt, meg akarta menteni, de hosszas oktatás után rájött, hogy ezt nem teszi, nem teheti meg, már csak az apja miatt sem. Viszont az számára is tiszta volt, hogy megnézni viszont megnézheti, hogy ki a gyilkos. És ezt eddig is tudtuk, vagy legalábbis sokan sejthették.  Most már  egyértelmű, hogy  ki melyik oldalon van, és ki kit akar majd elfogni. Viszont mikor Hiro apja meghalt, mondott olyat, hogy sok ember közül pont arra a személyre nem gondolt, hogy meg akarja ölni, aki megtette. Nos, itt jönnek a kérdések. Ők ismerték egymást, és ha már Petrelli anyuka elmondta, hogy rájöttek hány éves, így azt is tudhatta, hogy melyik korból jött. A meséket ez alapján találta ki, vagy mesélte mindenki. Na jó, ez csak okoskodás.

Matt Parkman. A másik szál ami kicsit olykor idegesítő volt, hiszen nagyon el akarják hitetni, hogy ő a megmondó, és az lesz, amit ő mond. Molly esetében annyira nem értettem az egészet, Petrelli anyuka kihallgatásánál is azért kicsit sok volt nekem. Ugyanakkor persze megértem, hogy az ő képességeit is erőltetni akarják. Suresh a gyenge láncszem, aki kapcsolódik most ide is, és Bob illetve a lánya oldalán elindult elkapni Clairet. Izgalom a köbön, legalábbis nekem. A két lány elkapása, illetve a csere nagyon jól lett megoldva. Még akkor is, ha kicsit erre ment rá az egész rész, hogy mi lesz ezzel a családdal, illetve Bennett most meghal, Suresh a gyilkos? És a kérdéseket csak sorolhatnám. Viszont ami történt, az nagyon kemény volt. A képek közül ezek szerint, mind a 8 bejött már. És ez mit jelent? Meglepődtem, amikor az egyik legjobb, illetve legkomolyabb szereplőt megölték, valahol örültem neki, hiszen elég merész húzás lett volna. Viszont amit kihoztak belőle ez után? Le a kalappal. Ismét sikerült azt érezni a rész végén, hogy ide nekem a következő részt.

Claire és a repülő srác. Az eddig részekhez képest, most sokkal jobban élveztem ezt a vonalat, eddig nem tetszett, de most, felpörögtek egy kicsit. A rész végén, mikor elkezdték mutatni, hogy ki kapta meg Claire vérét, az elején teljesen másra gondoltam. De ez így letaglózott. Még van két rész. És már nincs több kép. Szóval ami ezek után jön, az mindenki számára meglepetés lesz. Viszont egy dolog biztos, Peter szerintem jelenleg a rossz oldalon áll. Abban is biztos vagyok, hogy Adam és Hiro még találkozni fog. Ami érdekes lehet, ha megjelenik Peter is, és még érdekesebb, ha esetleg visszajön Sylar is. Azt is megnézném, ahogy ebbe az egészbe esetleg Elle bele fog szólni a maga módján. Kezdenek erősödni a hősök, és csak remélni tudom, hogy a végén azért lesz valami nagy ütközet, és csattanó is persze.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr683140107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása