2008.02.04. 18:21 teddike

Top 10 - 2007

Címkék: film mozi 2007 top 10 2007

A cím nem sokat fog elmondani senkinek, annál inkább az a lista, amit már hetek óta készülök megírni, de nem mindig csak toltam és toltam. Sokan, már én is, a 2008-as filmek közül csemegézik, én meg jövök itt a 2007-es évvel.

Végig néztem, hogy miket láttam, és azok közül próbáltam választani egy két filmet. A címek után írok azért egy kis magyarázatot is, ha már oda raktam, akkor miért tettem ezt.

10. Tranforsmers (imdb) 7,6/10

Csak egy dolog miatt került fel a listára, a várakozás miatt, és persze a játék miatt, amit régen annyian játszottunk, vagy legalábbis annyit játszottunk. A másik ok pedig az, hogy a nyár egyik legjobb alkotása lett, és a várakozásoknak megfelelően, szerintem hozta azt amit sokan vártak tőle. Várjuk a folytatást.

09. Die Hard 4 (imdb) 7,7/10

Miért? Nagyon egyszerű: John McClane save the world again! Jó kis akció, nyugdíjas rendőr, vágja, hogy már őreg, jó mellékszereplő, nagyon jó akciók! Kell ennél több egy jó szórakozáshoz?

08. The Kingdom (imdb) 7,3/10

Nem volt egyszerű eldöntenem, hogy szeretném e ezt a filmet itt látni, de aztán rávettem magam, és rögtön be is került. Nem a legjobb szinészek, legalábbis én annyira nem szeretem őket, de a téma az egyertelmű, a jelenetek önmagukért beszélnek. És az év egyik legjobb akció jelenete ebben volt.

07. Enchanted (imdb) 8,0/10

Az ok, magával ragadott, és Amy Adams pedig elvarázsolt. Tudom, ez egy mese, de akkor is, tetszett, és megérdemli, hogy itt legyen. Ezen felül pedig Patrick Dempsey, aki végre nem Meredith Grey arcát csókolgatja.

06. Knocked Up (imdb) 7,7/10

Ezt sem kell nagyon magyarázni. Jó csapat, jó poénok. Fejlődő karakterek, és persze Katherine Heigl.

05. The Bourne Ultimatum (imdb) 8,3/10 Top 250: #124

Csak egy kérdés: Ki az a James Bond? Ennyi szerintem elég is. A kör bezárul.

04. The Pursuit of Happyness (imdb) 7,7/10

Megfogott, boldoggá tett, volt értelme megnézni, és Will Smith nagyon jó.

03. Pan's Labyrinth (imdb) 8,5/10 top 250: #53

A filmet kétszre láttam, kötelező azt hiszem. Nem fért kétség már akkor sem, hogy számomra az egyik legjobb lesz az évben. És itt is van a dobogón.

02. Bridge to Terabithia (imdb) 7,4/10

Itt is csak azat tudom elmondani, mint korábban, egyértelmű volt már megnézés után, hogy ez nekem való, és a legjobbak közé való. Magával ragadó történet, meglepő fordulat, és varázslatos világ.

01. Stardust (imdb) 8,1/10

Egyertelmű választás. Jöhetett itt akármi ebben az évben, ez volt a legjobb. Írhattam volna azt is, hogy méltatlanul hanyagolt, és elég kevesen láttak, nem a legjobb bevételek mellett futott, de akkor is, a legjobb 2007-es film. Kétség sem férhetett ehhez.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr553140181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása