2008.02.14. 02:15 teddike

Nem vagyok jól

Címkék: okossagok

Egy kicsit magamról. Nem tudom mi van velem, de két hete nem alszok rendesen, nappal olyan vagyok mint a mosott sz@r, nem tudom mit kellene csinálni, hogy ez változzon. Sejtem az okát, de sajnos nem tudok rajta változtatni, pedig volt idő, többször is, amikor megpróbáltam.

Egyébként meg, milyen nap van ma? Hát Valentin nap! És ki szereti ezt a napot? Remélem sokan, de én NEM tartozom közéjük. Egyszerűen annyira nem tudom elviselni az egésznek az üzlet-szagát, hogy már félelmetes. Mondjuk lassan így vagyok a legtöbb ünneppel is. Csak azt nem értem, egy szál rózsa, egy kellemes vacsi, vagy csak "plusz egy menet" miért nem elégíti ki az embereket, miért kell több ezret/tízezret költeni valamire, ami szív alakú és ma már piros helyett pink?

Legalább ma is azzal a tudattal megyek ágyba, hogy még mindig vannak dolgok, amiket nem értek, és még mindig vannak dolgok, amiket nem én fogok megoldani, csak attól félek, más sem akar majd, és akkor faszán hoppon maradok. De ez sem lenne teljesen szokatlan, azt hiszem. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr863140198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása