2008.06.10. 23:49 teddike

No Comment

Címkék: okossagok

Ma jutottam el arra a szintre, hogy nem érdekel semmi. A kiváltó ok pedig az volt, hogy elmentem ma (is) vizsgázni, eredményt nem tudom, tény, hogy megszívatták a fejünket, pár embert ki is vágtak közbe, de annyi a lényeg, hogy miután kijöttem, hiába éreztem azt, hogy esetleg meglehet, inkább csak arra tudtam gondolni, hogy kurvára elegem van mindenből. Semmi megkönnyebbülés, semmi "boldogság", amit ilyenkor éreznie kellene az embernek.

Még van hátra pár vizsga, de most jelenleg, ha lehet ilyet érezni, akkor nullán vagyok, lehet itt az ideje hétvégén kirúgni egy kicsit a hámból, és feltöltődni kicsit? Az a baj, hogy nem tudom, jelen helyzetben mi segíteni. Az biztos, hogy jelenleg nem sok minden tud feldobni. Hallgatok egy Faithless albumot, elő koncert, ez most jó. A másik dolog meg, sokan érzik ezt biztos (olykor), nagyon egyedül érzem magam. (Bocs az ismétlésekért.)

Na ennyit a mai napról. Gondoltam ide rakok valami nagy igazságot, vagy idézek valami hatalmas embertől, de semmi nem jut eszembe. Legyetek rosszak, mert jónak, meg jól csinálni dolgokat felesleges, az élet bizonyos területein előbb vagy utóbb úgy is elbukik az ember, és oda a reményeknek. Na tudok én, csak lehet ennek nem sok értelme van. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr673140337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása