2008.07.02. 16:20 teddike

Hancock

Címkék: film mozi 2008 hancock

Kezdjük a fényes oldallal. Igen, ez az a film, amit nagyon régóta vártam, pont azért mert trailerek jelentős része nagyokat ütött, rögtön megtetszett ez az anti-szuperhős móka, és mondanom sem kell Will Smith sem az a színész akinek esetleges filmjeit kihagynám. Ezek azok a dolgok, amikre rájöhettem volna már, hogy nem szabad bedőlni, mert nekem megint sikerült. Lehet ott rontottam el, hogy a várakozás túl nagy volt bennem, vagy csak a sok jónak mondható filmek miatt arra számítottam, hogy majd ez is hatalmasat fog ütni.

A történet ott kezdődik ahol a legtöbb trailerben láttuk, Hancock részeg, fekszik a padon, kiccsávó ébreszti, hogy baj van az autópályán, lassan magához tér, elkapja a rossz fiúkat, és közben több milliós kárt okoz. A lakosságnak tele van a töke vele, mivel rengeteg pénzükbe van az egész. Ekkor lép a képbe egy marketinges okos ember a családjával, hogy majd ők rendet tesznek, és megváltoztatják Hancock viselkedését. Sokszor írtam, hogy a történet innen kitalálható, de most azt kell mondjam, nem lennétek képesek rá.

A filmnek több negatív része is van, egyrészt a repülés, meg az ugrándozás nem lett a legjobban kivitelezve, illetve a történet sajnos nem olyan, amilyet trailerek alapján vártam volna. Az a baj, hogy a mókás rész sajnos nem tart sokáig. A rossz, vagy legalábbis alkalmazkodni nem képes Hancock , az amúgy igen rövid filmben kb. 30 percig szerepel. Aztán jön a változás szele, és hirtelen kapunk valamit/valakit, amire baromira nem vagyunk kíváncsiak. Kinek kell még egy szuperhős, amikor ott van a bad-ass Hancock, legalábbis az elején, aki még egy gyereket is képes jó magasra elhajítani, csak azért mert "lebunkózta". Helyette jön az, amit sajnos szintén láttunk a trailerben, és megkezdődik a jó Hancock útja. Persze ehhez még csapnak egy olyan szálat, egy másik ember/lény személyében, amit baromira nem kellett volna. Na meg az egész elő, illetve háttértörténet is úgy sántít ahogy van. Nem akarom kimondani, de ez a történet el lett baszva, pedig...

Pedig Will Smith, kicsit elfogult vagyok vele kapcsolatban ez tény, de a film elején, meg azért a jelentős részében az apró kis poénok, illetve azok az arcok, amiket ő dob, az megfizethetetlen, vagy legalábbis jókat lehet röhögni rajta. A fordulat a film során, hogy a rosszból, vagy a flegma bunkó hősből jó lesz, és ezzel biztosan nem árulok el semmit, mivel tudja mindenki, az Will Smith-re is rányomta a bélyeget. Ez a megborotvált csupa jóság fazon nagyon nem ő.

Persze vannak, a már említett poénok, amik nagyon sokat segítenek abban, hogy a film a negatív vélemény ellenére is jó legyen. Will Smith, vagy Charlize Theron meglepően sok vicces jelenetet hoz nekünk össze, és akkor a rossz fiúk kivégzéseit még nem is említettem.

Mennyire tetszett nekem a film? 6/10! Összegezve, gyenge történet, a megvalósítás sem a legjobb, felesleges csavarok, és csak Will Smith. Az a baj, hogy megint meg lettem vezetve. Ismét kapunk egy jó példát arra, hogy lehet egy nagy emberrel, és nagyon jól összerakott trailerrel dollár-milliókat keresni. Hiába na, egy olyan évben, amikor van az Iron Man, jött egy Indy, vagy várunk egy Sötét Lovagot, nincs helye egy ilyen filmnek. És akkor még nem is említettem, hogy sokkal több fun jelenetet vártam a filmben, és a trailerek alapján jönnie is kellett volna, de ehhez képest a Wanted sokkal többet hozott.

Will Smith-t magasztalva kicsit, évek óta minden film, amiben szerepelt 100M $ felett hozott, és ez sem fog megállni alatta. Én korábban azt mondtam, hogy jöhet a 200 is, majd meglátjuk. Az emberek kitartását majd az fogja mutatni, hogy az első, hosszú hétvégéhez képest, mennyire fog esni a film látogatottsága.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr773140366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása