2008.07.25. 23:43 teddike

The Dark Knight

Címkék: film mozi 2008 box office the dark knight

Elég nagy közhely lenne azzal nyitni, hogy a Batman megcsinálta. Az első bejegyzésben, amit a bevételekről írtam, még csak becsült számokról tudtam beszámolni. Azóta viszont ezek pontosítva lettek, sőt, hét nap bevételei után már sok mindent elmondanak a számok.

Ami biztos, hogy a premier előtti vetítés rekordját döntötte, 18.6M $ -t hozva a konyhára. Az első nap bevétele 67,1M $ volt, az első hétvégén pedig 158,4M $ zárt. Ezzel természetesen taszított mindenkit a trónról, aki adott kategóriában esetleg az első helyen volt. Így születnek a legendák? Nem tudom, de abban biztosak lehetünk, hogy itt még nagyon nincs vége.

Ezek után következtek a hétköznapok, számszerint négy. Ezeket nem sorolom fel, hogy napi szinten mennyit hozott, elégedjünk meg annyival, hogy vezetnek egy olyan statisztikát, amely megmutatja, hogy a premier napjától számítva, az első tíz nap bevételeivel, összességében milyen helyen zárt az eddigi filmekkel szemben. Nos a Sötét Lovag a harmadik, negyedik, ötödik, hatodik, hetedik, nyolcadik és kilencedik napon is verte az eddig filmeket. Ami elég nagy dolog szerintem. Hét napról beszéltem, és már a kilencediket is ide írtam, aminek az az oka, hogy a jelenlegi bevétel, már azt is üti.

Haladjunk tovább, a Sötét Lovag lett az első azon a listán is, amely a 100M $ és 200M $ -t leggyorsabban begyűjtő filmeket rangsorolja. Jelenleg 238,6M $ -nál tart.

Jön a második hétvége, amikor szintén tarolni fog. Most már kevesebb kérdés van, de azért van még pár szerencsére. Én személy szerint azt mondom, hogy 400M $ és a 500M $ sem lehetetlen. Illetve, ha jó harmadik és negyedik hétvégét vagy hetet tud zárni, akkor lehet a 600M $ is begyűjthető. Ezt csak azért mondom el, mert nagyon szeretném, ha a jelenlegi első helyezettet leverné.

Már írtam, hogy az IMDB top 250-es listán az első helyen szerepel. Akkor még csak 23 ezer szavazattal. Ekkor tettem egy naiv kijelentést, miszerint, ha 100 ezer szavazat felett is első lesz, akkor megemelem a kalapom, nos eljött az idő amikor ezt meg kell tennem. 124.766 szavat, 9.3 -as átlag, ami csökken, de még tartja magát azért.

Most jöjjön ismét egy hét szünet, hiszen utána már a teljes júliust is le lehet írni, na meg az új adatokat is a filmről.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr333140427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_83035 2008.07.29. 22:57:31

Én már nagyon kíváncsi vagyok a filmre. Volt egy mélypontom, amikor már azt mondtam, hogy most már elegem van és leszedem a filmet, de azt leszámítva eddig elég türelmesen vártam. =)) Bale-nek nem ez az első alkalom, hogy Batman bőrébe bújik tehát miatta és az elhunyt Ledger miatt már bőven megéri megnézni a filmet. Plusz ezek az adatok csak nem hazudnak.. =)

Angelus 2009.10.07. 10:09:39

A hazai és a globális végeredménye is korrekt. Ez a film intő példa arra, hogyan kell viszonyulni egy képregény-mítosz filmre viteléhez.
süti beállítások módosítása