2008.07.31. 19:22 teddike

Mozi Augusztus

Címkék: film mozi 2008

Itt az ideje, hogy megosszam mindenkivel az augusztusi kínálatot, ami nálam elég szerényre sikeredett. Az a helyzet, hogy nem nagyon tudok rápörögni semmilyen filmre jelenleg. Azt várom, hogy végre megnézhessem a Sötét Lovagot. De egyenlőre be kell érnem teljesen más filmekkel. Most már szokás szerint, először hétről hétre az amerikai bemutatók, aztán pedig a magyar bemutatók, amiket össze tudtam szedni eddig.

Már holnap, augusztus 1-én kerül a mozikba a Múmia 3, ami eddig csak negatív kritikát kapott. Egyébként sem vagyok nagy Múmia film rajongó, szerintem csak tv -be láttam az eddigi részeket, de az is elég volt. Most viszont lehet megnézem ezt a harmadik részt, szerintem csak azért, hogy írjak róla sok rossz dolgot, de persze érhetnek kellemes meglepetések. Ezen a héten kerül még mozikba a Swing Wote, amiben Kevin Costner játssza a főszerepet. Erről csak annyit, hogy olvastam ilyen statisztikákat, hogy a bemutató hétvégéjén ki akarja megnézni, illetve voltak még lehetőségek megadva. Nos a többség még dvd-n sem kíváncsi a filmre. De persze majd egyszer lehet belefutunk.

Augusztus 8-án viszont azért már bátrabbak lehetünk. Legalábbis ezen a hétvégén sokkal jobb filmek jönnek. Az egyik, ami tuti nézős lesz, ha egyszer végre eljut hozzánk is, a Pineapple Express. Seth Rogen és James Franco vezérletével kapunk valami nagyon komolyat megint. A filmről jönnek majd trailerek és poszter is természetesen, hiszen ha valamit, akkor ezt érdemes lesz megnézni. Viszont már most mondom, hogy hozzánk nagyon sokára fog megjönni. A hétvége másik érdekes filmje, The Sisterhood of the Traveling Pants második része, ami természetesen a szereplők miatt lesz nézős. Az egyik Gilmore lány, Alexis Bledel mellett ott lesz még a Gossip Girl is, aki nem más mint Blake Lively. Az első rész sikerének köszönheti a folytatást, majd meglátjuk.

A hónap harmadik hetén, augusztus 15.-én kerül a mozikba a Tropic Thunder, ami szintén kötelezően nézős lesz. Ben Stiller, Jack Black, és Robert Downey Jr., akik miatt biztos ott leszünk majd a mozikba. Itt viszont már volt poszter és trailer is. Nézzétek meg, szerintem várós mindenkinek. A másik film, Woody Allen új filmje, és ha már ő, akkor Scarlett Johansson is itt lesz, Javier Bardem és Penelope Cruz mellett. Trailerek alapján egy kellemes kis romantikus vígjáték lehet ez. A film pedig amiről beszélünk: Vicky Christina Barcelona. Nem akarok elmenni szó nélkül az aktuális animációs film mellett sem, ami ezen a héten kerül a mozikba: Star Wars: The Clone Wars.

A következő két hetet viszont egybe venném. Ami annak köszönhető, hogy elég sok bemutatott film lesz, de egyenlőre elég kevés infóim vannak róluk. Így csak azokat emelném ki, amikről már több dolgot láttam, hallottam. Augusztus 22.-én jön a Deat Race, Jason Statham főszereplésével. Illetve augusztus 29.-én pedig jön a Babylon A.D., amit pedig Vin Disel próbál elvinni a hátán.

Térjünk át a magyar bemutatókra. Hatalmas örömünkre, a már korábban lehúzott Múmia film folytatása nálunk is a hetén kerül a mozikba. Sőt ma be is mutatták. Július 31.-én tehát mindenki megnézhette. Most az a kérdés, a Lovagot miért nem? Túl sokszor sír a szám emiatt egyébként? Na mindegy, én még mindig nem értem ezt. Augusztus 7.-én viszont mindenki örülhet, jön végre a Sötét Lovag! Augusztus 14.-én Meet Dave a mozikban, ami Eddie Murphy új filmje. A premier már megvolt, amennyire lehetett lehúzták a filmet. Tipikusan az a film, amit egy vasárnap este, a tv-be esetleg megnéznék. Augusztus 21.-én két jó film is jön, az egyik a Get Smart, a másik pedig a Hellboy 2, amire szintén sokat kellett várni.

Részemről ennyi az augusztus, természetesen mint a korábbi hónapok kapcsán, itt is meg kell jegyeznem, hogy ez a lista nagyon nem teljes. Csak azokat a filmeket emeltem ki, amiket a tömegek várnak (esetleg).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr203140440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása