2008.10.02. 16:00 teddike

Grey's Anatomy - Dream a Little Dream of Me

Címkék: sorozat greys anatomy 2008 2009

Időrendi sorrendben haladva, van még lemaradásom, így először jöjjön a Grace klinika ötödik évadának kezdése. Nem tagadom, és vállalom a kövezést, azon sorozatok közé tartozik, amelyiknek a folytatását ténylegesen vártam. A kövezést arra értettem, hogy a sorozatot szokás tipikus csajos sorozatnak mondani, legalábbis sokan megteszik. Én nem szeretném, mer saját magam ellensége lennék. Tudom, nagyon sok a nyafogás, pletykák mindenfelé, kavarások de ettől függetlenül megkedveltem annyira karaktereket, hogy érdekeljen mi lesz velük. 

Miért tartok még mindig ki a sorozat mellett? A válasz erre mindig az szokott lenni, hogy az első évad 9 része nekem nagyon bejött. Tetszett az egész annyira, hogy a kedvenceim között legyen a sorozat. Erre a második évaddal sikeresen rá is raktak. Igaz a harmadik vagy a negyedik évad hanyatlani látszott, de végig úgy éreztem, hogy mivel nagyon könnyen lehet kavarni a lapokat, van még esélye a sorozatnak, és elindulhat ismét a szórakoztatás rögös útján. Itt jegyezném meg rögtön, azoknak akik a spoilerek miatt nem fognak tovább kattintani, hogy a kezdés szerintem üdítően jó volt. Legalábbis ha az ember vár egy sorozatra, és szeretné látni hogyan folytatódik kedvencei sorsa, akkor a kisebb hibákat leszámítva nagyon pozitívan fogja értékelni ezt a dupla részt. 

Időrendi sorrendben haladva, van még lemaradásom, így először jöjjön a Grace klinika ötödik évadának kezdése. Nem tagadom, és vállalom a kövezést, azon sorozatok közé tartozik, amelyiknek a folytatását ténylegesen vártam. A kövezést arra értettem, hogy a sorozatot szokás tipikus csajos sorozatnak mondani, legalábbis sokan megteszik. Én nem szeretném, mer saját magam ellensége lennék. Tudom, nagyon sok a nyafogás, pletykák mindenfelé, kavarások de ettől függetlenül megkedveltem annyira karaktereket, hogy érdekeljen mi lesz velük. 

Miért tartok még mindig ki a sorozat mellett? A válasz erre mindig az szokott lenni, hogy az első évad 9 része nekem nagyon bejött. Tetszett az egész annyira, hogy a kedvenceim között legyen a sorozat. Erre a második évaddal sikeresen rá is raktak. Igaz a harmadik vagy a negyedik évad hanyatlani látszott, de végig úgy éreztem, hogy mivel nagyon könnyen lehet kavarni a lapokat, van még esélye a sorozatnak, és elindulhat ismét a szórakoztatás rögös útján. Itt jegyezném meg rögtön, azoknak akik a spoilerek miatt nem fognak tovább kattintani, hogy a kezdés szerintem üdítően jó volt. Legalábbis ha az ember vár egy sorozatra, és szeretné látni hogyan folytatódik kedvencei sorsa, akkor a kisebb hibákat leszámítva nagyon pozitívan fogja értékelni ezt a dupla részt. 

Folytatva akkor spoileresen a dolgokat. Egy kicsit a történetről, ott hagytuk abba, hogy Meredith és McDreamy végre egymásra találtak, aminek örülünk is meg nem is. Ha azt vesszük, hogy már az első évad első részében együtt voltak, akkor talán nem meglepő, hogy ez végig meg fog maradni a sorozat egyik kulcselemeként. Meredith részéről továbbra is megy a vinnyogás, na meg a nyávogás, de én már könnyen átlendülök ezeken a dolgokon. 

Szóval ott tartunk, hogy a kezdés kicsit drámaira sikeredett. Na nem a egyéni események miatt, hanem a kórház jövője szempontjából. Richard úgy látszik, hogy komoly változtatásokat fog végrehajtani, ami még akár előnyére is válhat az évadnak. Izzie, Christina, Karev és George élete sem sokat változott. Kicsit visszaesésnek élem meg, hogy Karev és Izzie ismét közel került/kerülhet egymáshoz, viszont George és az új Grey sztorija sokkal jobban érdekel. Természetesen George részéről mindenképpen. Végre Benton doki után Christina is kapott egy kis romantikus szálat, ami csak azért örömteli, mert nem csak Meredith lesz remélhetőleg a középpontba. 

Gyors kérdés, ki látta a bemutatókat? Szépen megvezették az embert. Annyira jól összevágták, hogy mindenki elkezdett aggódni azon, hogy most kivel mi történhet? Itt volt Rose vallomása, hogy gyereke lesz McDreamy-től, vagy akár az is, ami jobban megosztotta a rajongókat, hogy az előbb említett doki megsérül egy jégcsapnak köszönhetően. Aztán semmi nem így volt. Illetve a második rész így volt, csak valaki álmodta az egészet. 

Rose csak szívatta a dokit, ami baromi jó poén volt, legalábbis így jól volt megoldva. És szerencsétlen Christina kapott az oldalába egy fasza kis jégcsapot. De jött mellé fehér lovon a herceg is, szóval biztos vagyok benne, hogy nem bánta. 

Ezek mellett persze megvoltak a szokásos kis apró történések, pár jó vendégszereplő, amik színesítették a kezdést. Nem tudom mennyire számítana hülyeségnek, ha azt írnám ide, hogy akik esetleg most ugranának bele a nézésbe, ne tegyék, legalábbis én tuti nem tudnám megszeretni ezzel a két résszel a karaktereket, meg felvenni a sorozat hangulatát. Jobb tudni az előzményeket, hogy adott helyzetben tudjuk értékelni a változásokat.

Ezektől függetlenül én a közel 80 percet élvezettel néztem végig, nem fészkelődtem, éppen ezért adok is gyorsan erre 7/10. A kérdés azért ott lóg a fejembe, vajon merre fog tartani ez az évad? Lesz e esetleg valami hosszabb, nagyobb átivelő szál, vagy csak szokásos történések minden részben? Illetve, javítom is magam, Richard elképzelhetően változtatni fog dolgokon, lehet ennek a következményeit fogjuk látni az évadban? 

Egy kis apróság még a végére. Ki látta a Made of Honor című filmet? McDreamy volt ez agyik főszereplő és a filmben mondhatni az "ellenfelét" Kevin McKidd játszotta, aki itt Christina fehér lovas hercege lett. Úgy látszik McDreamy és McKidd közös munkája folytatódik. 

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr53140577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_94533 2008.10.02. 22:31:56

Hello! Olvasgatom ezt a blogot, és nagyon jó kis blog! :) Tartalmas

oceanblue 2008.10.03. 21:38:57

Kedvencem a Grey's!!! Szerintem annyira tartalmas sorozat, vicces is, szomorú is, minden ami kell!:) Én azóta nézem, mióta elkezdték a tv-ben, már az 1. rész megfogott!:) Aztán a 3. évadtól töltöm a részeket, szóval nem a tv-vel haladok, de ott is megnézem. 5. évad: Jó kis évadnyitó volt!:) Tetszett! Hozta az elvártat. És igen az előzetes videókat nagyon jól megcsinálták, mindig ez van, gondolsz vmit, és nem úgy lesz, nagyon rafináltak akik vágják!:D Bár az álmos dolgot tudtam, a Christinás meglepett! Egyébként a rész előtt nem szimpatizáltam az új csávóval, de így most azt mondom nem is olyan rossz. Christina már megérdemelne vmi faszit!:D Én örülök h Derek és Meredith újra 1ütt vannak, annak ellenére h nem vok az a tipikus MerDer fan!:) De ők összetartoznak! Hár Rose poénja elég morbid volt, meg nagyon idegesítő volt ahogy viselkedett, sztem!! Na, most így hirtelen ennyi jutott eszembe! Üdv!

bym92 2008.10.04. 17:20:02

Ti láttátok ezt magyar feliratal vagy csak enyire jól tudtok angolul? Mert én angol felirattal látam és a lényeget megértetem (főleg a cselekményekből) de az hogy Richard mire készül meg a Rosa-os történetet nem. :D De ha valaki tud hozzá magyar feliratot az irjon! THX

oceanblue 2008.10.07. 14:36:42

Magyar felirat még nem készült hozzá!:S A hétre ígérik. Én is angol felirattal néztem, és többnyire megértettem mindent, hát nagyjából!:) De nem bírtam kivárni a magyar feliratot, hja még most se néztem volna meg akkor...:D

Ismeretlen_37501 2008.10.07. 15:38:06

Felirat a hétre várható igen, mint ahogy az új rész is lesz csütörtökön. Szerintem érhető volt a legtöbb dolog, persze biztos, hogy voltak olyan kis részek, amik nem, de ez még belefér :) bym92: ha van valami kérdésed esetleg, amit nem értettél, vagy csak simán érdekel, írjad nyugodtan, hátha tud rá valaki válaszolni.

bym92 2008.10.07. 16:43:56

Szernintem is ellégé értheto volt.De én is megértetem a lényeget de azért várom a Magy. feliratot. Én errol az oldalról találtam rá eddig a feliratokat http://mirror.donsystem.hu/ , de ha tudtok más ilyen oldalt akor kiirhatjátok ide és fogom nézegetni mikor lesz kész a felirat hozzá! Adig is Kösziiiiiiii Tedike!!!!!!!

Ismeretlen_37501 2008.10.07. 16:47:21

bym92: Vannak még oldalak, ahol érdemes nézegetni, főleg ezt tudom ajánlani: http://www.hosszupuskasub.com/ Illetve még kettő, de ezt használod te is: http://feliratok.hu http://feliratok.org

oceanblue 2008.10.07. 20:01:01

Amúgy sztem ezekre kb egyszerre teszik fel a feliratokat! Legalábbis én eddig úgy tapasztaltam.

bym92 2008.10.07. 21:23:26

THX!!!!!!!!!§§ ezekbol csak egyet ismertem. :P ugyhogy jól jott . :) Amugy szerintem is egyszere szokták leggalábis egy nap :P . De azért jó ha van tobb cim ahol kereshetem. :) Császtok addig is. majd minden nap felnézek ide ha tudok, hogy van -e új fejlemény. :D De má´ tényleg Szasztok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bym92 2008.10.08. 16:29:58

Most néztem még nincs felirat. :)

oceanblue 2008.10.08. 18:54:27

Azt olvastam, h ma este felteszik! Remélem úgy is lesz... :)

Ismeretlen_37501 2008.10.09. 12:58:07

Felkerült a felirat, de gondolom már mindenki észrevette, nézzétek meg újra a részt. Ma este meg jön a folytatás.

bym92 2008.10.09. 15:49:45

OK! koszi!! én csak most fogom megnézni! :P :D

bym92 2008.10.09. 21:44:31

Ti a 5x3.részhez mejik oldalról toltitek le a torrentet???? THX!! Szasztok!!!

Ismeretlen_37501 2008.10.09. 21:46:35

bym92: Ha nem gond ne menjünk át warezos dolgokba az oldalon, természetesen ha ilyen jellegű kérdések vannak, akkor segítek de inkább email. (teddike@gmail.com)

bym92 2008.10.09. 21:59:30

Bocsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)

bym92 2008.10.09. 22:06:19

Akor majd ha tanálsz egy jólmüködő torrentet akor irj nekem a bym92@citromail.hu -ra. THX. és bocsi az előzőért nemtudtam. :) Ha valaki tud egy jó odalt amiről leszokta tölteni a torrenteket a gey's anatomy-hoz akor irjon az email cimemre. Köszi!!!!!!!!!!!!!!!! Csá!

bym92 2008.10.17. 22:55:31

Hali!!! Volt (lesz) a héten uj grace klinika rész?

Ismeretlen_37501 2008.10.18. 13:22:21

Volt új rész a héten, csütörtökönként van a Grey, így péntek reggeltől lehet keresni az új részt. http://teddike.freeblog.hu/archives/2008/10/17/Greys_Anatomy_-_Brave_New_World/

bym92 2008.10.18. 14:29:57

Ja THX! megyek megkeresem és le istoltom! :D
süti beállítások módosítása