2008.10.02. 15:34 teddike

Ilyet is kell (néha)

Címkék: okossagok

Bizony, hogy kell! Írni arról, hogy mi van a fejemben jelenleg. Azon kívül, hogy egy hatalmas maszlag, nagy fáradtság is, ami lassan hetek óta tart. Több suli és kevesebb meló mellett is nehéz ezt bírni. Most arra gondolok konkrétan, és nem panaszkodni szeretnék, de ez a szezonkezdet eddig magával ragadó.

Olykor élvezem a helyzetet, amikor 1 körül még berakok valami új részt, aztán fél 7-kor meg már kelek is. Gondoltam kiadom magamból az első fáradt gőzt, ami így egy hónap után ért el. Sajnos itt az ősz, nagyon sok helyre nem lehet menekülni. Marad az edzés és a 10 perc szauna, ami új embert farag belőlem. Ami viszont durva, gondolom szintén az előbb leírtaknak köszönhető, hogy nagyon gyorsan megy az idő! Észrevettétek? Most komolyan, még azért "sírtam", hogy vége augusztusnak és most már azon gondolkodok mit kellene karácsonyra venni, vagy hova menjünk szilveszterkor. Normális ez?

Kíváncsi lennék egyébként, hogy Ti ezt miként élitek meg? Mármint biztos vannak olyanok, akik munka vagy suli mellett rengeteg sorozatot néznek, próbálnak mellette lazítani is kicsit, most már csak az a kérdés erre téved e valaki, aki leírja, hogy vele mi a helyzet? 

Egy hete volt a Moziünnep, akkor is megnéztem egy filmet, azóta se írtam még róla, de pótolni fogom, nem is ez a lényeg. Biztos az alacsony jegyárak miatt, de nagyon jó érzés volt ennyi embert látni a Corvin környékén. Kicsit úgy voltam vele, hogy mostanában kevesen járnak moziba, de tévedtem, vannak még azért bátrak, aki inkább adnak a minőségnek is kicsit. Még egy kérdés, ha már filmek, pont tegnap láttam, hogy az Eagle-Eye felkerült az internetre, és ma mutatták be a mozikba, a kérdés az, hogy ki melyik mellett döntött? Tudom az örök kérdés, de engem valahogy még mindig foglalkoztat a kérdés. 

Elmondom miért. Ha valaki még diáknak számít, tök mindegy hány éves, a Corvin ad neki 500 Ft. értékben egy kártyát, amivel 50 filmre bemehet 20% kedvezménnyel. Premier napján is, vagy hétvégén 800 Ft. körül már megnézhetünk egy filmet, ami szerintem nem számít magas árnak. Nem azt mondom, hogy minden héten menni kell, de még mindig jobban jár az ember. 

Nem is tudom miért mentem ebbe most bele, látszik, hogy sok minden jár a fejembe, kajálok szerintem egyet, hoztam kínait, olykor nem árt, aztán jövök majd valamivel megint. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr373140576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása