2008.11.06. 23:41 teddike

Legend of the Seeker

Címkék: sorozat 2008 2009 legend of the seeker

Hihetetlen egyébként, vagyok most olyan ideges, csak azért, mert hiába mentettem el előző bejegyzésemet, még sincs sehol. Most írhatom újra az egészet. Egyébként sincs valami jó kedvem, na mindegy, meglátjuk másodjára miként sikerül. Ami előre szeretnék leírni, hogy nagyon nem vagyok otthon a témában, a könyvet sem olvastam, nem nagyon tudom miről is van szó pontosan. Viszont a trailer, amit a sorozat első pár percéből láttam, az nagyon megtetszett, éppen ezért kezdtem el foglalkozni vele. 

Így 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr393140704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása