2008.12.18. 20:23 teddike

Dexter - I Had a Dream (3x11)

Címkék: sorozat dexter 2008 2009

Még nem volt szerencsém látni a finálét, pedig már nagyon várom, de ebben a hatalmas "hajtásban" semmi időm nem volt még arra is. Viszont amit eddig láttam arról érdemes egy két szót ejteni. Egyrészt azért mert Dexter idén visszatalált az első évados útra, másrészt mindig jól keverték a lapokat az írók ahhoz, hogy 19-re mindig győzzenek. Tökéletesen egyszerű forgatókönyvet raktam volna össze az évad második felére, helyette viszont sokkal több izgalmat kaptunk. Kép alatt pár mondat spoileresen.

dexter season 3

Még nem volt szerencsém látni a finálét, pedig már nagyon várom, de ebben a hatalmas "hajtásban" semmi időm nem volt még arra is. Viszont amit eddig láttam arról érdemes egy két szót ejteni. Egyrészt azért mert Dexter idén visszatalált az első évados útra, másrészt mindig jól keverték a lapokat az írók ahhoz, hogy 19-re mindig győzzenek. Tökéletesen egyszerű forgatókönyvet raktam volna össze az évad második felére, helyette viszont sokkal több izgalmat kaptunk. Kép alatt pár mondat spoileresen.

dexter season 3

Két rész, két teljesen komoly befejezés. Főleg az eggyel korábbi. Mikor Dextert elrabolták csak egy ember jutott eszembe, akit Prado küldött Dex nyakába. Aztán mikor néztem a címben szereplő részt, elején jó nagyot káromkodtam. Izgalommal vártam, hogy majd valami fasza kis jelenet vár, erre teljesen mással kellett szembesülnöm. 

Így volt ez most is. Várható volt, hogy be fog következni, már részekkel előre sejthető volt, hogy Dexter utat kell találjon arra, hogy az államügyészt kiiktassa valahogy. Nos ez legalább most megtörtént. Én mondjuk ezt valahova az utolsó részre vártam volna, de így sem rossz, hiszen megmarad az izgalom a befejezésre is. A Nyúzós ügyet le kell zárni, mint ahogy itt van még az esküvő is. Pontok tekintetében 7/10. Ha időm engedi jön a befejezés is!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr193140840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása