2009.02.25. 14:22 teddike

CSI - Egy korszak vége

Címkék: sorozat csi 2008 2009

Tudom nem most volt, de mivel nem vagyok az a nagy CSI követő, csak most jutottam el oda, hogy megnézzem azt a két részt, amiben véget ér egy korszak. Azóta már mindenki nagyon jól tudja, hogy miről is beszélek. William Petersen (a sorozatban Gil Grissom) a 9. évad közepén elhagyta a sorozatot. Ezt már nyáron lehetett tudni, és azt is, hogy a helyére Laurence Fishburne fog érkezni. 

csi grissom

Engem személy szerint annyira nem érintett meg a dolog, hiszen mint már az első sorban is írtam, egyik CSI sorozatot sem nézem, viszont már nyáron tudtam, hogy ezeket a részeket nekem is látnom kell, hiszen ez valahol sorozat-történelem. Nem tudtam semmi előzményt, igazából csak remélni tudtam, hogy az évad 9. és 10. része nem olyan témával fog foglalkozni, amihez előismeret kellett volna. Azóta már kiderült számomra, hogy bárki, aki csak ezeket a részeket szerette volna megnézni, simán megtehette. Biztos kevésbé érzékenyültem el, mint azok akik folyamatosan nézik a sorozatot, de így is nagyon jó lezárást kapott szerintem a karakter. 

Azt is hozzá kell tennem, hogy a két rész volt annyira izgalmas, hogy megfordult a fejemben, esetleg elkezdem nézni én is, de valahogy nem tudom mégsem megtenni a kezdő lépéseket hozzá. Ha valami extra dolog történik, amiről előre lehet tudni, azt megnézem, de egyébként sajnos továbbra is csak az a címke van a sorozat mellett, hogy "majd egyszer". 

Visszatérve Gil Grissom-ra. Nehéz az ő személyét pótolni, ebben teljesen biztos vagyok. 9 évadon keresztül láthattuk dolgozni, nyomozni, és ennyi ideje volt mindenkinek, hogy megszeresse, most pedig könnyes búcsúban részesítse. Szerintem a nagy rajongók között szinte mindenki elmorzsolt egy könnycseppet amikor táskával a hátán botorkált az erdőben. Van e innen visszaút? Fogjuk még látni? 

(Így a végére csak annyit még, hogy 24 milliós nézettséget hozott Grissom búcsúja, amivel az évad legnézettebb sorozata (egy részre vonatkoztatva) lehet idén.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr293140984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása