2010.01.06. 20:02 teddike

Top 10: 2009 legjobbjai (film)

Címkék: film csajok 2009 top 10 2009

Ha már elkészült a 2009-es év legjobb filmjeit tartalmazó listám, akkor ne szaladjunk el annyira a szereplők mellett sem, főleg a nőkre/csajokra kihegyezve a dolgokat. A legjobbakat átnézve, próbáltam onnan szereplőket válogatni, így született meg ez a lista, ahol a helyezés nem is annyira fontos, sokkal inkább az, hogy rájuk emlékezzünk:

10. Amanda Crew (Sex Drive)

amanda crew

Ha már elkészült a 2009-es év legjobb filmjeit tartalmazó listám, akkor ne szaladjunk el annyira a szereplők mellett sem, főleg a nőkre/csajokra kihegyezve a dolgokat. A legjobbakat átnézve, próbáltam onnan szereplőket válogatni, így született meg ez a lista, ahol a helyezés nem is annyira fontos, sokkal inkább az, hogy rájuk emlékezzünk:

10. Amanda Crew (Sex Drive)

amanda crew

9. Melanie Laurent (Inglorious Basterds)

melanie laurent

8. Malin Akerman (Watchmen)

nalin akerman7. Kristen Stewart (Adventureland)

kristen stewart6. Heather Graham (Hangover)heather graham5. Diane Kruger (Inglorious Basterds)

diane kruger4. Megan Fox (Transformers 2)

megan fox3. Emma Stone (Zombieland)

emma stone2. Zoe Saldana (AVATAR)

zoe saldana1. Zooey Deschanel (Days of Summer)

zooey deschanelNem rossz lista, szerintem. Ez volt a vállveregetés része a bejegyzésnek. Ha esetleg valakit kihagytam volna, vagy szerintetek mindenképpen kell egy ilyen listára, akkor ne habozzatok. De azt azért remélem mindenki nagyon jól tudja, hogy egy ilyen lista mindig nagyon szubjektív, mindenkinek megvannak a maga kedvencei.

Amennyiben a kedves olvasók közül valakinek lenne kedve egy "pasis" listát összeállítani, előtte a lehetőség, szívesen kiteszem az oldalra, ha megírja nekem, hogy kik kerüljenek fel rá.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr733141848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_110897 2010.01.07. 13:25:39

vajon honnan gondoltam elore, hogy Zooey lesz az elso?:D amugy korrekt lista :)

Ismeretlen_125511 2010.01.07. 15:54:49

korrekt lista,és persze hogy Zooey az első:))) mellesleg küldtem mailt egy listával;):)

Dominik · http://tcg.magic-forest.hu 2010.01.07. 17:12:34

Nagyon szépek a hölgyek, Zooey első helye természetes :)

Ismeretlen_110897 2010.01.07. 21:48:18

kicsit át lett keresztelve Malin Akerman Nalin Akermanre. Nem tudtam a csaj nevét, csak most szólt a gugli hogy nem Malint akartam-e irni Nalin helyett :)

Ismeretlen_37501 2010.01.07. 23:04:28

Genzo: Köszi, javítottam is!
süti beállítások módosítása