2010.02.11. 03:37 teddike

Napi csaj: Anna Torv

Címkék: csajok anna torv

Rendesen meglepődtem, amikor rájöttem, hogy a Fringe üdvöskéje még nem kapott külön, a sorozattól mentes bejegyzést. Nem mintha mostanában nagyon posztoltam volna "csajokat", de fura, hogy most iktattam be az "anna-torv" címkét. Az alkalom pedig elég egyértelmű, a napokban nagyon sok helyen láthatóak voltak ezek a képek. Én először azt hittem, hogy régebben készültek, konkrétan lemaradtam róla, de aztán kiderült, hogy bizony teljesen újak. Ráadásul nem rosszak, és a Fringe szünetben, felmelegítik az embert, ugye?

anna tov

Rendesen meglepődtem, amikor rájöttem, hogy a Fringe üdvöskéje még nem kapott külön, a sorozattól mentes bejegyzést. Nem mintha mostanában nagyon posztoltam volna "csajokat", de fura, hogy most iktattam be az "anna-torv" címkét. Az alkalom pedig elég egyértelmű, a napokban nagyon sok helyen láthatóak voltak ezek a képek. Én először azt hittem, hogy régebben készültek, konkrétan lemaradtam róla, de aztán kiderült, hogy bizony teljesen újak. Ráadásul nem rosszak, és a Fringe szünetben, felmelegítik az embert, ugye?

anna tov

anna tov

anna tov

anna tov

anna tov

anna tov

anna tov

anna tov

anna tov

anna tov

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr423141962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása