2010.04.25. 11:00 teddike

Előzetes: Eclipse másodjára

Címkék: film 2010 eclipse twilight

A napokban érkezett a második Eclipse előzetes, a Twilight sorozat harmadik filmjéhez. Ami ebben egyébként az érdekes lehet, hogy jobban kibontják a történetet, és ahogy látom a középpontban lesz pár, a szerelemnél érdekesebb téma is. Lehet kövezni, de ebben a formában egy más filmről is beszélhetnénk, de hopp ébresztő, ez "csak" a Twilight.

Az milyen lenne már, ha a feldolgozásoknak megfelelően, ahogy több film esetében is előfordult már, a film nem hasonlítana annyira a könyvre történetben. Mondjuk meghalna az egyik főszereplő? A bemutató egyébként június utolsó csütörtökére várható, természetes világpremierrel egy időpontban. Még egy hetet sem kell várnunk rá.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr513142218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mevrim 2010.04.25. 11:43:49

Nekem is pont ez jutott az eszembe: ha nem tudnám, hogy mi ez és nem láttam volna az előző két részt lehet, hogy beülnék rá. Jó kis akciófilmnek tűnik ez alapján. Aztán úgyse az lesz...

mesko 2010.04.25. 15:47:35

Nekem az Eclipse tetszett a legjobban a konyvekbol(meg nem olvastam a Breaking Dawn-t), de eddig a sagabol ez a legjobb.Remelem a film is egy kicsit jobb lesz mint az elozo ketto. Csaj vagyok- de nem rajongtam soha Rob Pattinsonert, viszont miota lattam a Remember Me-ben mintha valtozott volna egy picit rola a velemenyem. Erdekes volna tenyleg ha maskepp tortenne valami a filmen mint a konyvben...huu azt megjobban varnam!
süti beállítások módosítása