2010.05.24. 12:34 teddike

A legjobb rész, a legjobb dal?

Címkék: sorozat 2009 2010 lost s06 the finale

Melyik a legjobb rész? Mire mondtad azt, hogy kész, nincs tovább, ez most beszippantott? Te is azt mondod, amit még nagyon sokan rajtad kívül, hogy a negyedik évad hatodik része, a The Constant volt a legtökéletesebben felépített rész? Szerinted is Desmond története visz mindent? Kérdések, amikre mindenkinek ott a maga kis válasza. Nekem pl. a harmadik évad fináléja ütött a legnagyobbat. A "We Have To Go Back" számomra továbbra is az egyik legmeghatározóbb sorozatos élmény. De mondhatnám azt is, amikor még szinte nulla sorozatos tapasztalattal rendelkeztem, és a sziget körül hajókázva, megláttam egy szobornak a talapzatát. Pillanatok, amik évek után is megmaradtak, és amiket nagyon nehéz lesz kiverni az ember fejéből.

Most pont ezt akarom/szeretném megnehezíteni, a tovább után jöjjön a rajongók által legjobbnak tartott rész betétdala.

Melyik a legjobb rész? Mire mondtad azt, hogy kész, nincs tovább, ez most beszippantott? Te is azt mondod, amit még nagyon sokan rajtad kívül, hogy a negyedik évad hatodik része, a The Constant volt a legtökéletesebben felépített rész? Szerinted is Desmond története visz mindent? Kérdések, amikre mindenkinek ott a maga kis válasza. Nekem pl. a harmadik évad fináléja ütött a legnagyobbat. A "We Have To Go Back" számomra továbbra is az egyik legmeghatározóbb sorozatos élmény. De mondhatnám azt is, amikor még szinte nulla sorozatos tapasztalattal rendelkeztem, és a sziget körül hajókázva, megláttam egy szobornak a talapzatát. Pillanatok, amik évek után is megmaradtak, és amiket nagyon nehéz lesz kiverni az ember fejéből.

Most pont ezt akarom/szeretném megnehezíteni, a tovább után jöjjön a rajongók által legjobbnak tartott rész betétdala.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr193142382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_104632 2010.05.24. 12:46:19

Nomen est omen, de nem csak ezért szeretem nagyon ezt a zenét. Örök emlék.

colorado 2010.05.24. 12:52:40

#1, egyszerűen nem lehet nem szeretni...

vikk27 2010.05.26. 01:29:41

Még midig hatása alatt vagyok... vége... 6 év 114 rész...

zolee 2010.05.26. 16:11:52

Próbáltam eddig távol maradni, még csak most láttam a finálét. 114 vagy 124? szerintem 121!
süti beállítások módosítása