2010.06.15. 14:16 teddike

Előzetes: Resident Evil

Címkék: film 2010 resident evil afterlife

Itt a második Afterlife előzetes. Ami már több mindent elárul, vagy csak én emlékszem rosszul az eddig történtekre. De nem is ez a lényeg. A végén meglepődtem kicsit. Szeptember 10-én nem csak sima moziban, hanem 3D-ben és (kapaszkodjatok meg) IMAX-ban is látható lesz. Ez komoly? Miért? Jöjjön az előzetes:

A tovább után még láthattok egy posztert is, ami a napokban jelent meg:

Itt a második Afterlife előzetes. Ami már több mindent elárul, vagy csak én emlékszem rosszul az eddig történtekre. De nem is ez a lényeg. A végén meglepődtem kicsit. Szeptember 10-én nem csak sima moziban, hanem 3D-ben és (kapaszkodjatok meg) IMAX-ban is látható lesz. Ez komoly? Miért? Jöjjön az előzetes:

A tovább után még láthattok egy posztert is, ami a napokban jelent meg:

resident evil afterlife

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr113142462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sir Alex · http://siralex.wpress.hu 2010.06.16. 01:52:04

Most szép sorban leírhatnám, h melyik jelenet melyik filmből nyúlás ( a legtöbb talán a Mátrixból van), de fölösleges, mert ettől még nézős.

mesko 2010.06.16. 04:54:31

Szoval igy...aha, Matrix & Tarsai "copy-paste" = a film (zsenialis!)
süti beállítások módosítása