2010.06.18. 00:03 teddike

Szolgálati Közlemény

Címkék: okossagok

Olykor előfordul, hogy a blogger, a sorozat és filmrajongó is megpihen pár napra. Így lesz ez most velem is, egy hetes nyaralás veszi majd kezdetét szombaton, így mostantól erősen csökkentett üzemmódban fog futni az oldal. Ami azt jelenti, hogy nagyon friss bejegyzés innentől nem fog jönni. Elnézést nem kérek, de előre nem tudtam az egész hetet betárazni. Éppen ezért úgy gondoltam, remélem nem okoz majd problémát, hogy korábban megírt, általam kedvelt sorozatok és filmek bejegyzéseit időzítem újra.

Kicsit "bitlisz", kicsit "szar", de az enyém (a miénk), szóval remélem nem lesz gond, hogy visszarepülünk kicsit az időben. Jönni fog a Stardust, az Enchanted, a The Dark Knight, a Watchmen, a Hangover és talán még mások is. Térjetek vissza.

summer

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr83142478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

colorado 2010.06.18. 09:29:02

Jó pihenést! :)

Sir Alex · http://siralex.wpress.hu 2010.06.18. 12:03:02

Én is ma délután indulok, szal jó szórakozást nekünk!

mesko 2010.06.18. 18:20:21

Az, tenyleg... kicsit "bitlisz", kicsit "szar"...de en kedvelem az irasaidnak a "hangjat", szeretem hallani...ez nem semmi, mert nem minden irast kedvelek, ja es azt sem szeretem ha ossze utnek ket cintanyert, mar rogton kell rolla valamit erolkodni... Jo pihenest...

Ismeretlen_37501 2010.06.18. 21:08:21

Köszi, és jó pihenést mindenkinek.
süti beállítások módosítása