2010.09.14. 01:54 teddike

Nyári sorozat: Entourage (Hetedik évad Finálé)

Címkék: sorozat entourage 2010 2011

Ekkora szerencsétlenség komolyan nem érheti az embert. A nyolcadik rész után dobtam össze egy hosszabb bejegyzést arról, hogy mennyire jó ez az évad, és mennyire jó a sorozat, írtam arról is, hogy lassan következik a vége, az évadból még két rész, a sorozatból még ehhez képest plusz hat. De úgy látszik az égiek és az Entourage írói nem voltak velem, mert az utolsó két résszel bizony nagyon sok mindent elrontottak. Még akkor is tartom ezt az állítást, ha voltak jó részei a történetnek, és lehetett számítani ezekre az eseményekre, de a végén csak nem tudtam lenyelni. Annyi drámai szálat hoztak, és annyira szürke lett a befejezés, hogy rendesen elment a kedvem reggel, mikor megnéztem a finálét. De innen jöjjön egy kép, aztán folytatom spoileresen:

entourage

Ekkora szerencsétlenség komolyan nem érheti az embert. A nyolcadik rész után dobtam össze egy hosszabb bejegyzést arról, hogy mennyire jó ez az évad, és mennyire jó a sorozat, írtam arról is, hogy lassan következik a vége, az évadból még két rész, a sorozatból még ehhez képest plusz hat. De úgy látszik az égiek és az Entourage írói nem voltak velem, mert az utolsó két résszel bizony nagyon sok mindent elrontottak. Még akkor is tartom ezt az állítást, ha voltak jó részei a történetnek, és lehetett számítani ezekre az eseményekre, de a végén csak nem tudtam lenyelni. Annyi drámai szálat hoztak, és annyira szürke lett a befejezés, hogy rendesen elment a kedvem reggel, mikor megnéztem a finálét. De innen jöjjön egy kép, aztán folytatom spoileresen:

entourage

Előzményeket nem írok, ajánlóban megtaláltok mindent, inkább csak arról pár szót, hogy Vinnie karakterét mennyire elcseszték a végére. Oké, a Sasha Grey vonal egyértelmű következménye a züllés lett, ezt már korábban is láttuk, de emiatt bebukni filmet, barátokat, verekedésbe kerülni plusz kokain birtoklása miatt börtönbe jutni, na ezt semmiképp sem gondoltam volna. Pedig így lett vége az évadnak. És akkor ehhez jön még a többiek szenvedése is.

Illetve 3-2 arányban a rossz oldalra billent most a mérleg. Vinnie hatalmas bajban, a karrierje mélypontján lesz, innen kell folytassa. Ari, mint a Király, bár sikeres a munkában, de a róla megjelenő hírek miatt a felesége már nem áll ki mellette, sőt a végére még a válást, de minimum az elköltözést kellett megtapasztalnunk. Ehhez a rosszabb vonalhoz csatlakozik E(ric), aki Sloan apjával kerül váratlan összetűzésbe. Eléggé a semmiből jött nekem ez a történet, de egyelőre nem ez a legnagyobb bajom. A jó oldalt Turtle és Drama testesíti meg. Utóbbi úgy néz ki, hogy animációs sorozatban sikeres lesz, míg Turtle és a tequila vonal is érzelmileg pozitívan zárult.

entourage

Ami pozitív irányba terelte az eseményeket kicsit, az a rengeteg vendégszereplő volt, akik ebben az évadban rendesen elszaporodtak, most is nem egy, hanem rögtön 10 kapott szerepet. Ismert sportolók, vagy sporthoz közel álló személyek mint pl. Drew Brees, Mark Cuban, Jordan Farmar, Ryan Howard, Kevin Love. De itt volt a zenei vonalról Christina Aguilera valamint Eminem is. Plusz jött John Cleese, aki talán a legnagyobb szerepet kapta mind közül. De eyecandy szempontjából Minka Kelly viszi a prímet. Most egyébként ne gondoljátok azt, hogy ezzel levettek a lábamról, oké, üde színfolt, de hülye lennék bedőlni a parasztvakításnak. Plusz Minka Kelly oda-vissza fuck-olása sem nyerte el tetszésemet.

A folytatásban, hiszen itt még nincs vége a sorozatnak, csak egy évadnak - és kezeljük is így - ez egy finálé volt, drámai, nem feelgood, és nem is erős, viszont még hat részt kapni fognunk, plusz Mark Wahlberg ígérete szerint egy filmmel lesz vége az egésznek. Tehát, ha most minden kicsit sötét, és talán kimondhatóan rossz, van remény arra, hogy a jövőben pozitívan záruljon ez a sztori. Igaz, erre minden esély meg is van, hiszen "egy sima egy fordított" alapon, az Entourage nem egyszer játszott már meg ilyeneket. Pontok tekintetében nekem ez a finálé csak 6/10, az évadra viszont simán jár egy 7/10 is - csak a vége ne lett volna.

Ajánló:

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr613142714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zolee 2010.09.14. 20:07:47

Nem értek egyet, szerintem jó finálé volt, erős drámával igaz, és kicsit más volt mint az évad alatt megszokott, de volt már korábban is "rossz" hangulat, amikor teljesen lecsúszott az egész csapat, és senkinek nem volt pénze, onnan is visszajöttek, innen is vissza fognak.

davek 2010.09.14. 20:34:03

Én osztom Teddike véleményét, szerintem is gyenge finálé volt, nem ilyent szerettem volna látni, még ha tényleg várható volt, hogy borulni fog a bili egyszer.

Atyesz 2010.09.14. 20:45:38

Úgy látom lett olvasmány estére. Én még le vagyok maradva a sorozattal, de jó látni, hogy a későbbi évadok is tartják a szintet. Sietek, próbálok minél gyorsabban feljönni és a végére ott lenni.

Dia 2010.09.14. 20:52:43

Jajj de rossz volt látni a végét, reméljük gyorsan javulni fognak a dolgok. Nem jó, hogy ennyire vége-hangulata van a csapatnak.

Ismeretlen_37501 2010.09.15. 12:23:08

Nem kell azért még temetni a sorozatot, bár nekem is rossz érzéseim voltak, de lesz ez még sokkal jobb és biztos vagyok benne, hogy mosolyogni fogunk a finálé láttán. Mármint a maradék, majd később érkező hat rész után.
süti beállítások módosítása