2011.01.05. 12:40 teddike

Top 10: Legjobb sorozatok 2010-ben

Címkék: sorozat 2010 2011 top 10 2010

Korábban már sikerült lezárnunk az évet, és volt top-10-es filmes lista is. Jöjjenek most a legjobb sorozatok, amik előtt még hosszas magyarázkodás következik. Egyrészt nagyon sok kábelen adott sorozatot nem nézek, így a minőségibb cuccok nem kerültek fel a listára, pedig egy top 10 elengedhetetlen szereplői kellene, hogy legyenek. Plusz a 2010-es év abból a szempontból is különleges számomra, hogy egy hatalmas kedvencem is leköszönt, aminek mondhatni bérelt helye volt az év végi összeállításban.

Ilyen felvezetés után, jöjjön tehát az a 10 sorozat, amit a legszívesebben néztem 2010-ben. Amik a legjobban bejöttek, és amiket mind a mai napig bármikor elővennék, hogy egy-két részt megnézzek belőlük:

10. Castle

A filmes listához hasonlóan, sokaknak kakukktojás lehet, nekem ettől még az egyik nagy kedvencem, amit nagyon szívesen néztem, amit mindig is vártam, és ami a hétfői sorozatok közül az első lett. Ezt indítom el először, ez jön először dvd-n.

9. Modern Family

Bár hosszan tiltakozni akartam ellene, mára már be kell látnom, hogy az egyik kedvencem lett. Nagyon jól eltaláltak a hangulatát, remek szitkom lett.

8. The Walking Dead

Helyét leginkább a pilot-nak köszönheti, ami az egyik kedvencem lett a 2010-es felhozatalból. Frank Darabont jó pillanatban és jól nyúlt a képregényhez, jó szereplőket talált, és remek sztorit írt/alakított át.

7. Justified

Az első évad egyértelműen nagy kedvenc, Timothy Olyphant remekül hozta a "badass" zsarut, és a hangulata egyszerűen tökéletes lett.

6. Fringe

Nézettség szempontjából folyamatosan szenved a sorozat, 2011-re átkerült péntekre, a minőség viszont nem változott. És nekem/nekünk ez a legfontosabb!

5. The Good Wife

A legjobb dráma a network csatornákon? A CBS nem tudta elszúrni, szerencsére. A kritikusok imádják, a különböző jelölések és díjak szaladnak a sorozat felé.

4. Lone Star

Egy rész elég volt ahhoz, hogy itt, a legjobbak közé kerüljön. A legnagyobb csalódás is egyben, hiszen a nézők távol maradtak, a FOX nem tudta folytatni, de legalább a pilot epizódot köszönjük szépen.

3. Community

Hasonló a véleményem, mint a Modern Family kapcsán. Mindig szeretem elmondani, hogy az első rész után elkaszáltam, a 23. után viszont hangosan sikítottam, annyira tökéletes rész lett.

2. Friday Night Lights

Azt gondolom, és talán sokan egyetértenek majd velem, hogy az egyik legjobb sorozatról beszélünk, ami éppen az utolsó fejezeténél tart. Az öt évad alatt viszont rengeteg jót és szépet kaptunk tőle, és ez a 2010-es évekre is vonatkozik.

1. Lost

A bevezető után, talán nem volt kérdés, hogy a májusban, a hatodik évaddal elköszönő sorozat lesz/lett 2010 legjobbja. Kedvencem, ez az oldal állandó látogatóinak ma már nem kérdés. A fináléval kapcsolatos összes infót korábbi bejegyzésben olvashattátok.

Most írhatom le újra, hogy vannak nagyon nagy hiányzói ennek a listának. Rengeteg jó kritikát olvastam olyanokról, mint a Rubicon, Terriers vagy a SoA, amik még mindig a "must see" listán vannak, de egyszerűen nem volt időm elkezdeni őket.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr863143085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingorion 2011.01.06. 22:58:56

Első helyezettel egyetértek! :D És a SoA-t tényleg csak ajánlani tudom, szerintem a Lost után a legjobb a sorozat, ami jelenleg megy... :)

zolee 2011.01.07. 07:20:12

Nagyon jó kis lista, és természetesen az első helyezettel én is egyetértek.

mesko 2011.01.07. 20:43:12

egyetértek, hogy a Lost az első! viszont tényleg a SoA kéne kövesse:)), szenzációs széria, nem is hiszem el rólad, hogy nem nézed:) igen, a Justified nagy kedvencem, bizony helye van a listán.. TWD, pedig a fináléval levizsgázott, de azért jó.. Castle-t is nagyon kedvelem.. a többivel nem vagyok témában, és a Fringet miattad néztem, de most per pillanat le vagyok maradva vele:( most sem vagyok hajlandó elhinni, hogy nem nézed a SoA-t...
süti beállítások módosítása