2011.01.24. 21:58 teddike

Skins (US) - Tony (1x01)

Címkék: sorozat skins us 2010 2011

Elég sokat gondolkoztam azon, hogy mivel kellene kezdeni ezt a véleményt? Egyszerűen csak le kellene írni, hogy "kedves drága MTV, húzd le magad a wc-n, ilyen szart régen láttam", vagy adjak egy esélyt a második résznek, és kicsit felvezetve, okosan kritizáljam a látottakat? A megoldás talán a két lehetőség között rejlik, de borzasztóan ideges voltam a rész után, a készítőkre, a csatornára, a színészekre - mindenkire, hogy ezt a szennyet ki tudták adni a kezükből. A remake-láznak köszönhetően a Skins sem kerülhette el sorsát, azt viszont nem gondoltam volna, hogy az eredeti sorozat készítőjének a segítségével is félre lehet ennyire csúszni. Mi volt a probléma, várjunk csak, gondolkodok kicsit, MINDEN!

skins us

A Skins, szerintem nyugodtan leírhatom, csodájára járt mindenki. Az első két évad egyszerűen tökéletes volt. Hangulatilag, színészileg, történetileg eltalált, csillagos ötös széria, ami azóta is sokunk kedvence. Azóta jött egy újabb csapat, nemsokára jön a harmadik is, de nem tudták az eredetit, az elsőt megközelíteni. Ehhez képest, mert hát az MTV az alapoktól indult, keresett pár amerikai színészt, és leforgatta az első évad, első részét, szinte percről percre, újra. Ha viszont ezt teszi, és még előtte hatalmas kampánnyal hirdeti is magát, akkor vállalja fel azt is, hogy bizony össze lesz hasonlítva azzal, amit másol. Ha viszont így közelítjük meg a problémát, akkor az amerikai változatban percről percre a wc-n lehúzható történetet, és színészeket kaptunk. És ezen még az sem tud segíteni, hogy a meleg karakter itt leszbikus, és van vagy két jó csaj esetleg a csapatban.

A pilot megnézése előtt, valami olyasmiben reménykedtem, hasonlattal élve, hogy a kedvenc kajámat készítik el újra, csak teljesen más fűszerezéssel. Már előtte tudni lehetett, hogy sok mindent nem engedhetnek meg maguknak Amerikában. Nincs káromkodás, nincs meztelenkedés, sőt, jelenleg is balhé van, hiszen az arra utaló magatartás sem megengedett. Szóval, én reménykedtem, bizakodtam, de nem, nem jött a más fűszerezésű kedvenc. Határozottan és egészen nyugodt szívvel kijelenthetem, hogy ennek az egész "remake, csináljuk újra" dolognak a végtermékét ki is dobhatjuk az ablakon!

Pontozni, nem is merem igazából, hiszen mínuszokba szárnyalna, és nem tudnék annyi pozitív gondolatot leírni, hogy legalább nulla vagy egy pontra felérjen a kezdés. Ha még nem néztétek volna meg, akkor ne is tegyétek, van annyi jó sorozat még, keressetek valami mást, jobban jártok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr443143122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása