2006.12.18. 21:15 teddike

Na de miért?!

Címkék: rtlklub szombat szombat esti laz megatanc

Par napja meg azon orvendeztem, hogy vege olyan musoroknak, amiket mar cseppet unok, na nem azert mert rosszak lennenek, csak hat mindenhonnan azok folynak!

Kezdem szepen sorban, pentek este megvolt a nagy donto, lement, szep volt, jo volt, biztos tetszett mindenkinek, en meg nem lattam, mivel nem kerult meg fel sehova, de mar boven eleget hallottam en is rola! A lenyeg, hogy hatalmas show es minden szar mellett Csanad nagy meglepetesre megnyerte a megatancot, igy o lett a legjobb tancos! Amugy a meglepetest nyilvan nem gondoltam komolyan, mar hetek ota lehetett tudni, hogy o lesz a befuto! Amit nem is bantam, hiszen technikailag tenyleg o a legjobb!

Szombaton aztan megkaptuk arcunkba azt, amire mar hetek ota vagytunk! Jott a nagy szombat esti laz dontoje! Harom par, harom tancos...igy a helyes! Mig elmentem otthonrol, megneztem par tancot, meg reszt belole! Hat oriasi, mast nem tudok mondani, Csonka megnyerte, itt is az elozetes varakozasnak megfeleloen! Es mivel egyaltalan nem voltam tajekozott, abban remenykedtem, hogy akkor vege is, de hat mar a musor elejen kiderult, hogy 23an, hatalmas meglepetesre Czene Csonka harc lesz a "legjobb" cimert! Persze rohogni is tudtam nagyokat a musoron, hiszen Dukai Regina, vagy Kovacs Agi mindent tud, de inkabb vetkozzenek, es ne tancoljanak!

Kell ez is nekunk! Hiszen a musor sikeres, gondolom most is a legnezettebb musorok egyike volt a heten! Persze sirhatok en itt, feleslegesen! Amugy legalabb a tancos csajok nemi oromet tudnak hozni az ember arcara, Iringo es Kitty tenyleg jonak tunik nagyon, minden szempontbol!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr233139794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása