2007.01.03. 00:15 teddike

Dexter

Címkék: tv sorozat dexter 2006 2007

Eddig meg nem irtam sorozatokrol, pedig nagy rajongo vagyok, persze vannak nalam sokkal nagyon fanok, de hat kulon allatfajba tartozunk szerencsere! Vannak alap kedvencek, amiket mindig megnezek, mar lassan evek ota! Aztan jottek az evben az uj dolgok, amik kozul tobb is megtetszett! Itt a heroes, es a jericho, ami szerintem alap ebben az evben (szezonban), de ezekrol majd kesobb!

Most beszeljunk arrol, amit az elmult ket napban daraltam vegig! Ertsd ugy, hogy amikor csak tudtam, ezt neztem! 12 resz, nem sok szerintem, es gyorsan atlesheto volt a dolog! Azt hiszem innentol viszont nezni fogom majd fokozatosan, hiszen nagyon megtetszett! Mi is a tema? Nos, van nekunk egy foszereplonk, aki valojaban, egy torvenyszeki nyomozo, ver-szakerto...valojaban pedig gyilkos! Viszont szerintem egyertelmuen pozitiv szereplo! Az ember akiket meggyilkol, teljesen megerdemlik a halalukat! A rendszer engedte oket szabadon, Dex viszont helyre rakja oket! Azt hiszem ennyire erzeketlen karakterrel nem talalkoztam, annak ellenere, hogy olykor veltem felfedezni nemi erzelgoseget! Tanithato, es fejlesztheto ember, de az erdek nagyobb ur nala! :)

Szimpatikus sorozat, amit mindenkeppen csak ajanlani lehet, hiszen kemeny a tema, es olykor elegge veresre sikerult par jelenet! Meg valojaban, egy olyam embert fogadunk el, illetve jobb esetben kedvelunk meg, aki Miami egyik sorozatgyilkosa! :)

Szval gondolatilag, es erzelmileg elegge kettos itt minden, de szerintem pont ezek azok a dolgok, amik miatt erdemes nezni. Nem ez tipikus tili-toli rendoros, helyszinelos sorozat, es azt hiszem nagyon is van helye a kinalati palettan! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr663139807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása