2007.01.16. 17:02 teddike

November - Children of Men

Címkék: film mozi 2006 children of men

Jott az ev vege, es felporogtek kicsit az esemenyek! Mondhatom nyugodtam, hogy jobbnal jobb, vagy esetleg sokunk altal vart filmek kerultek a moziba! Tobb olyan alkotas is van, ami hasonloan korabbi honapokhoz lehet, hogy most nem az elso lesz, de valojaban lehet, hogy 2006 legjobb filmjei koze tartozik!

Nem szeretnek homalyosan fogalmazni, ezert nezzuk is a konkret filmeket! Kezdtunk egy Borat akcioval, ami, kovezzetek meg nyugodtan, engem annyira hidegen hagyott, hogy meg sem neztem! Iszonyatosan ellenszenvesnek tunt az egesz, eselyt sem adtam, igaz anno az AligG filmnek is nagy nagy unalmamban ultem le, tobb honappal a premier utan, azt hiszem ez most is igy lesz!

Jojjenek akkor a dobogosok, harmadik helyen, nalam legalabbis a bemutatott filmek kozott, a Lucky Number Slevin all! A Wicker parkhoz hasonloan, fordulatos kis film lett ez! Ami nagyon elnyerte a tetszesemet! Megneztem, es ugy voltam vele, hogy semmi, megneztem masodjara, aztan mar utott rendesen, kielveztem minden poent, es reszletet a filmben, es azt hiszem eves szinten is az egyik nagy kedvencem lett! Josh Hartnett es Bruce Willis, nagyon jo szineszek, es Josh sokaig jatszott esetlen karaktere illik hozza nagyon! Lucy Liu, mint szomszed, boncnok...erdekes szerep, de azt hiszem a cici villanto, vagy kardozas helyett, sokkal jobban allt neki! :) Mindezen pozitiv dolgok ellenere, ennel sokkal jobban tetszett A tégla, azaz The Departed!

Nem feltetlenul a tortenet, hiszen ismertem, es lattam is az erdetetit, probaltam kulonvalasztani a kettot, es lehet emiatt jott be a szokasosnal is jobban! Ami miatt igazan jonak tartom, az a szereplok miatt van! Sok olyan szinesz van, akik miatt alapbol is beulnek egy filmre, es sok olyan is, akiktol meglepett, hogy ilyen szerepkorben lattam oket! Jack Nicholson, alap valahol a filmek vilagaban...persze a gonosz maffivezert kicsit tuljatsza, es egy ido utan atbillen a kep rola a filmben, de ettol meg azt hiszem, hogy jo az amit csinal! Mat Damon rol nem sokat tudnek mondani, sokkal inkabb Leonardo rol, aki, oszinten mondom, meglepett ezzel a filmel, es azzal, ahogy sikerult neki ezt eljatszani! Romeo es a Titanic utan, nem sok eselyt lattam arra, hogy jo filmben fog szerepelni! Legalabbis en nagyon beskatulyaztam, es nem is nagyon mentem el olyan filmet megnezni, amiben szerepelt! Ez az ev viszont valtozast hozott, hiszen a kesobb bemutatott Blood Diamond is jo film lett nagyon! Sok negativ kritika erte a filmet, ezek valoszinuleg az eredetije miatt van, de probaljuk, mint mar mondtam, kulonvalasztani a ket filmet!

A honap, es talan 2006 legjobb filmje, Az ember gyermeke (Children of Men)!Mondtam mar A belso embernel, hogy Clive Owen rajongo leszek, nos azt hiszem, hogy ezzel a filmel lettem teljesen az! Fantasztikus egy film lett ez, es igazabol, ahogy telik az ido, egyre jobb es jobb a velemenyem rola! A pokolinak mondhato, es teljesen kaotikus jovot abrazolja nekunk, amelyben a kaosz mellett a legnagyobb problema a meddoseg!

Az elejen volt egy robbantas, illetve, mikor probalnak atjutni az egyik ellenorzo ponton, az az uldozes nagyon tetszett! Ez utan kezdtem ugy ulni a moziba, hogy egy pillanatra sem vettem le a szemem a vaszonrol! A film legmegrazaobb pillanata, es egyben legszebb resze is, a kepen lathato esemeny volt! Az allando porges, es folyamatos zavar megszunt letezni par percre! A zene, es a csend felelmetes es gyonyoru volt egyszerre! Le vagyok nyugozve mindenkeppen!

A filmet nem mellesleg kezi kameraval vettek fel, ami nem csokkent, hanem eppen ellenkezoleg, novel erten! A sokszor megszokott katonai jelenetek itt megszuntek letezni! A tarak igenis kifogynak, elottunk halnak meg jo es rossz szereplok, es senkinek sincs szuperereje...thriller a javabol, es azt hiszem tenyleg az ev egyik legjobbja!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr723139828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása