2007.03.08. 18:56 teddike

Ghost Rider

Címkék: film mozi 2007 ghost rider 5 csillag

A Marvel egyik uj okossaga a mozikban, es persze sok egyeb helyen is. Nehez lenne azt mondani, hogy jo film ez, igazabol sirtam es nevettem is, de leginkabb feszkelodtem, hogy most mit akarnak megetetni velem.

Szeretnem en azt mondani, hogy erdemes megnezni, de tenyleg nagyot hazudnek. Az igazi nagy Nicolas Cage rajongok talan elmennek, es megnezik ezt a filmet a mozikba, de azt hiszem nagyon kevesen lesznek, akik tenyleg elegedetten fognak tavozni. Ami kicsit javit a helyzeten, az termeszetesen Eva Mendes, akirol majd a vegen berakok egy fasza kis kepet.

Nicolas Cage egy motoros kaszkadort alakit a filmben, aki meg fiatalon, hogy mentse az apjat, eladja a lelket az ordognek. Ezzel elveszti a baratnojet is, akivel csak evek utan talalkozik ismet. A sztorinak, ha lehet ezt mondani, az lenne a lenyege, hogy az ordog, amikor szuksege van a lovasara, akkor majd megjelenik, igy is tortenik, mikor kiderul, hogy a fia hajt a helyere.

Leirva is gusztustalan, na mindegy, a latvany lenne a lenyeg ebben a filmben, amiben benne van az alakvaltas is, amirol, inkabb semmit nem mondok, mint rosszat irjak. A leglatvanyosabb elem az Eva Mendes mellei. Kb ennyi pozitivumot tudnek mondani, a vegerol pedig hianyoltam valami tuzbol rajzolt koponyafejet...mondjuk mint a punisherben. Meg mindig nem jottem ra, hogy miert nezek meg ilyen filmeket, talan azert mert szeretem szivatni magam.

Lettek volna ebbe jo dolgok, es ez az egesz legenda sem lenne annyira rossz, csak a megvalositas valahogy nem sikerult szerintem, persze akinek ez a legjobb film, attol elnezest kerek, meg hasonlok, de bizom abban, hogy azert kevesen vannak ilyenek! :)

Igertem egy kepet, nos lehet csodalni Eva Mendes-t!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr143139881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása