2007.03.21. 23:33 teddike

CSI ; House ; Bones ; Alias

Címkék: rtlklub sorozat tv2

Valamit biztos kihagytam, ha igen, akkor is, ez a nevsor nagyon jo. Leulunk a tv ele, es azt vesszuk eszre, hogy nagyon jo sorozatokat kapunk szerda estere. Horatio az rtl -en nyomozgat, House a tv2 n ma eppen egy fegyencet gyogyit meg. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de en a House -t valasztottam, pedig anno mar lattam ezt a reszt, de valahogy, ennek ellenere kepes volt lekotni. Kivancsian varom a nezettsegi adatokat, mert amcsiknal nagyon szepen, es jol megfigyelheto a javulas, illetve a sorozat irant erdeklodok szamanak a novekedese. Remelem az elso evad ismetlese ravette az embereket arra, hogy ezt nezzek.

A Bones -nak most lattam az elso reszet, nem sokat olvastam rola, es nem is nagyon tudtam, hogy mire szamitsak, de bejott, azt hiszem jovoheten is nezni fogom. A mai nyomozas azert kicsit felkavaro volt, remelem majd lesznek ennel durvabb sztorik is, mondjuk a masodik resz bemutatojat latva, mar most orulok elore. :)

Azt akartam igazabol kihozni ebbol, hogy ha jol megfigyeljuk, akkor a hetunk szepen fel lett pumpalva. Hetfonkont CSI, Men in Trees, tehat nezzuk a viasatot, kedden ismet veszhelyzet, es grace klinika, raadasul tegnap volt az a resz, ami a legjobban tetszett a masodik evadbol. Szerda esterol mar beszeltunk, es akkor a csutortok ne maradjon ki. Heroes, mint egyik nagy kedvenc, a viasaton a CSI: Miami negyedik evad, most az uj reszben, a CSI: NY is jelen lesz, egyutt nyomozgatnak majd.

Van okunk panaszkodasra? Sokan siratjak a Lost ot, megertem oket, a masodik evad durvan ert veget, es a harmadik evad szerintem jol sikerult nagyon, jo a folytatas, tehat van mit sajnalni! :) A PB rol nem sokat tudnek mondani, hiszen azt hiszem egyertelmu a dolog, kiszabadulnak, majd jon a nagy varakozas, hogy vajon mi lesz veluk! A Szuletett felesegek, lehet kevesen neztek, de pl. a lakotarsamnak hianyozni fog, es mar most rengeteg kerdest tett fel, hogy vajon mi lesz? :D

Hat mi lenne? Jonnek majd a folytatasok, es addig azt hiszem nem nagyon van okunk a panaszkodasra. Nyilvan nem nagyon nezem a tv t, de ez a szerda ez tetszik, a tobbit meg letoltve, amikor eppen idom van ra. De gondolom ezzel nem vagyok egyedul.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr633139893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása