2007.04.03. 18:09 teddike

Prison Break

Címkék: sorozat prison break 2006 2007

Eljott a nagy nap, vagyis tegnap este az amcsiknal, nalunk reggel 5kor. A masodik evad bevegeztetetett. Meg nem lattam, ezert sok mindent nem tudnek mondani a vegerol, olvasgattam forumokat, de probaltam kerulni a spoilereket.

Ami biztos, hogy szerintem fel fogom baszni magam, de ez altalaban igy szokott lenni, ha mar tudom, hogy lesz kovetkezo evad. Igy tuti, hogy nem kell, es nem is lezarasa ennek a sztorinak, keves valaszt fogunk kapni, hiszen tartogatni kell a valaszokat a kovetkezo 22 reszre.

Igazabol azert nem neztem meg, mert varom a feliratot hozza, mondjuk kezdek turelmetlen lenni kicsit, es az angol mar kinnt van, marmint felirat, szval lehet raveszem magam, es kicsit jobb koncentracioval meglesem. Nalunk amugy tegnap este kezdodott el a Cool on a sorozat. Marmint az ismetles, es az elso evad, ha jol tudom, szval aki lemaradt, az nyugodtan elkezdheti nezni. Masodik evad, pedig csak szeptemberben szerintem, harmadik evad meg, ha a rendezok kovetik az eddig hagyomanyokat, akkor augusztus vegen, szeptember elejen elkezdik vetiteni. Addig pedig jovok egy hosszabb valamivel, ha mar megneztem, es kiduhongtem magam a befejezesen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr693139910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása