2007.06.13. 23:28 teddike

F1

Címkék: f1 auto

Forma 1, nem sok embernek kell bemutatni azt hiszem a dolgokat, de azert par sort illik irni arrol, ami most hetvegen tortent. Elore mondom, hogy majd fennt lesz egy rovid video a Kubica fele balesetrol is. A baleset mellett, ami szerintem sokunkat megrazott, a birok szerepeltek a legtobbet, es persze Alonso.

A birok, vagy a szabalyalkotok, most lathattak, hogy amit kitalaltak, az elegge, finoman fogalmazva is szar. Az SC szabalyok szerintem nagyon gyorsan valtozni fognak, mert ez a bejovetel, kimenetele a box ba, nem lett egyertelmuen megfogalmazva szerintem.

Alonso pedig, nehez barmit is mondani errol, az o szemszogebol nezve, kb 10 koronkent elmondhatta magarol, hogy "megint elbasztam", majd a vege fele "nicsak, megeloz a Sato". Nem szerepelt valami eredmenyesen, de ettol fuggetlenul azt hiszem emlekezni fogunk meg egy ideig a hulyesegeire. Ahogy igertem, a "tovabb" mogott a video.


Forma 1, nem sok embernek kell bemutatni azt hiszem a dolgokat, de azert par sort illik irni arrol, ami most hetvegen tortent. Elore mondom, hogy majd fennt lesz egy rovid video a Kubica fele balesetrol is. A baleset mellett, ami szerintem sokunkat megrazott, a birok szerepeltek a legtobbet, es persze Alonso.

A birok, vagy a szabalyalkotok, most lathattak, hogy amit kitalaltak, az elegge, finoman fogalmazva is szar. Az SC szabalyok szerintem nagyon gyorsan valtozni fognak, mert ez a bejovetel, kimenetele a box ba, nem lett egyertelmuen megfogalmazva szerintem.

Alonso pedig, nehez barmit is mondani errol, az o szemszogebol nezve, kb 10 koronkent elmondhatta magarol, hogy "megint elbasztam", majd a vege fele "nicsak, megeloz a Sato". Nem szerepelt valami eredmenyesen, de ettol fuggetlenul azt hiszem emlekezni fogunk meg egy ideig a hulyesegeire. Ahogy igertem, a "tovabb" mogott a video.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr993139976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása