2007.10.17. 23:41 teddike

Még mindig csak sírni tudnék

Címkék: okossagok

Az történt a minap, és ez magyarázat arra is, hogy miért tűntem el, illetve miért marad el minden sorozatos beszámoló a héten. Hétfőn, gondoltam egyet, és megleptem magam egy vinyóval, mivel úgy voltam vele, hogy annyi anyagot nem akarok kiírni, viszont tárolni egy ideig, meg szeretnék. Így történt, hogy egy új vinyóra másoltam át kb. 40 GB sorozatot, ennek az évadnak a sorozatai konkrétan. És lássatok csodát elszállt a rendszer, és sorozatok is. Döntenem kellett, hogy saját képek, amiket nem tudok már visszaszerezni, vagy a sorozatok.

Nehéz volt dönteni, de két nap alatt, háromszor raktam újra egy rendszert, és most talán...de nem is írom le...szóval most töltés ezerrel! Pont aznap gondolkodtam amúgy azon, hogy milyen jó lenne, ha arról tudnék írni, hogy hoppá elszállt minden. Nos, köszönöm szépen az életnek, de megadta ezt alehetőséget! Próbálom összekapni magam, és irkálni majd minden szép és jót!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr943140052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása