2007.12.02. 18:41 teddike

Hitman

Címkék: film mozi 2007 hitman 6 csillag

Megnéztem! Ennyi talán elég is lenne. Annyi negatív kritikát olvastam a filmről, hogy szerintem ennyire kicsi elvárásokkal még nem ültem be filmre, legalábbis olyanra, amiért pénzt adtam volna ki. Gondoltátok volna, hogy ez is lehetséges. Annyira levittem a szintet, hogy nem eredeti hanggal néztem meg, pedig nagyon azt terveztem. És csak egy kis popcornt meg egy kis üdítőt vettem a filmhez. Nem gondoltam volna, hogy ez is elég lehet, de bőven sok is volt.


A film pedig csak azért érdekelt, mert anno elég nagy Hitman rajongónak mondtam magam. Legalábbis nagyon szerettem vele játszani. A Hitman és a Max Payne volt az a két játék, amit szerintem többször is végigjátszottam. Ettől függetlenül persze a film is érdekelt, kíváncsi voltam mit lehet ebből kihozni. A szereplők nem a nagy nevek közül valók, ami nem feltétlenül a sikertelenség jele, de itt sajnos az volt szerintem.

A sztori röviden annyi, hogy van egy nagyon szuper bérgyilkosunk, aki a rosszat írtja egy külön szervezet kérésére. Persze a rendőrség keresi, és érdekes módon pont most látják meg arcát először, na mindegy. Felültetik az egyik megbízás során, arra készül, hogy visszavágjon, közben megismerkedik egy "csodás" orosz lánnyal. Pár jónak mondható akció, cicik, és minimális szerelmi szál. Az ágyban nyakbaszúros rész azért kemény volt. A teljes érdektelenség legjobb bizonyítéka.

Szerintem a készítők úgy voltak vele, hogy lesz pár ismert arc, akció, és cicik nagy mennyiségben, akkor nem lehet annyira rossz egy film. Idehoztak mindenkit szinte az ismertebb sorozatokból, éspróbáltak velük operálni valamit. Lost, Prison Break, Desperate Housewives. Kihagytam valamit/valakit? Nem hiszem.

Sajnos egyet kell értenem azokkal, aki lehúzták a dolgokat. Semmi nincs ebben a filmben, ami akár egy percre is azt mondatná velem, hogy igen, erre emlékezni fogok. A rosszat szeretné az ember feledtetni, és remélem gyorsan fog menni. Annyi a lényeg, elmondhatom, láttam. Ettől még persze mindenkinek azt tudom mondani, hogy menjen nézze meg, mert lehet, hogy sokaknak tetszeni fog. Lelke rajta mindenkinek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr483140127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása