2008.05.20. 06:20 teddike

És akkor a magyar győztes: Dukai Regina

Címkék: csajok dukai regina

Még biztos nem volt kép Regináról. Pedig egyik nagy kedvencem, nem tudom miért, de nekem nagyon is tetszik. Egyszer még buliztunk is egy helyen, meg kocsikázás, sőt még közös kép is van az eseményről. Rég volt. Na most viszont, az FHM szavazói szerint, ő lett a legjobb nő 2008-ban.

Nem akarok én ezzel nagyon vitatkozni. Valószinűleg meglep sok mindenkit az eredmény, de jelen esetben mi maradjunk csak a képeknél:

 

Van még pár kép, de ezekért már kattintani kell.


Még biztos nem volt kép Regináról. Pedig egyik nagy kedvencem, nem tudom miért, de nekem nagyon is tetszik. Egyszer még buliztunk is egy helyen, meg kocsikázás, sőt még kép is van az eseményről. Rég volt. Na most viszont, az FHM szavazói szerint, ő lett a legjobb nő 2008-ban.

Nem akarok én ezzel nagyon vitatkozni. Valószinűleg meglep sok mindenkit az eredmény, de jelen esetben mi maradjunk csak a képeknél:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr143140309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Matisan Richard 2009.10.29. 14:22:28

Dukai Regina a legszebb model magyarorszagon

ZSOLT 2010.01.06. 17:07:21

En azt mondom hogy szeretnel velem emailcimet cserelni?

QK 2010.02.04. 09:54:53

Nem csak magyarorszagon , hanem az egesz vilagon @_@

... 2010.03.20. 19:11:26

kivéve mikor vigyorog mert akkor nyihaha

milos 2010.04.21. 19:45:08

A class fm-en hallottam az interjút

milos 2010.04.21. 19:49:04

Az ezer öcsiben hallottam élőben énekelni.Nem gondolná az ember mennyi energia van ebben a káprázatos testben.Csak így tovább REGI!!!

zolee 2010.04.21. 20:58:27

Ezzel csak egyetérteni tudok milos, nekem is nagy kedvencem még mindig. Láttam pár jó képet róla azért mostanában is.
süti beállítások módosítása