2008.07.25. 13:42 teddike

Presto

Címkék: film mozi 2008 presto

Gondoltam megjegyzem, mert egy bejegyzést megér, a Wall-E előtti Pixar rövidfilm. Hallottam róla, de nem tudtam, hogy ekkor fogják bemutatni, éppen ezért nagyon örültem, amikor elkezdődött. 

Az a helyzet, hogy ebből a pár percből is kiderült, hogy pixarék nagyon értenek valamihez, és ismét találtak egy olyan utat, ami a siker felé vezet. Természetesen itt inkább a már korábban említett  Wall-E -ra gondolok, de a Presto is nagyon jól sikerült.

A Presto egy bűvészről, és annak nagyon éhes nyuláról szól, és minden percében megröhögtet. Amolyan adok kapok van benne végig, de olyan minőségben, amelyet az ember még ma is csak csodálni tud.

Remélem sokan láthattuk ezt a filmecskét. Egy kis előzetes nézhető a filmből egyébként, illetve a hivatalos oldalra is érdemes ellátogatni.

Nyugodtan kijelenthetem, hogy ismét Pixar rajongó lettem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr223140423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása