2008.08.19. 14:03 teddike

Itthon újra

Címkék: okossagok nyaralas 2008 corfu messonghi

Sajnos itthon, azt kell mondjam. Nagyon jól éreztem magam Korfun, és most nem örülök, hogy újra itt kell lenni. Tegnap már dolgoztam is, nagyon fáradt és kimerültek vagyunk. Éppen ezért még nagyon kezdtem hozzá, hogy átnézzem a dolgokat. Annyit akarok még mondani, hogy köszönet mindenkinek, hogy a frissítések elmaradása ellenére visszajártatok.

A képeket már elkezdtem feltölteni a nyaralásról, ezeket megnézheti mindenki, csak kattintani kell hozzá. Szépen lassan majd összekapom magam, és frissítem én is a dolgaimat. Egyébként azon gondolkoztam, hogy egy hosszabb élménybeszámolót írok majd a szigetről, mármint Korfuról. Egy éve is terveztem valami ilyesmit, de akkor elmaradt, meglátjuk most összejön e bármi is.

Egyébként azt gondolná az ember, hogy ennyire rövid idő alatt nem sok minden történik, de megint tévedtem. Én még mindig Sötét Lovag lázban égek, hiszen kimenetelem előtti napon tudtam megnézni. Azóta pedig kíváncsi vagyok a fejleményekre.

Ma meg holnap szerintem még pihenés és ünneplés lesz, aztán majd nagyon lassan jönnek az új bejegyzések is.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr63140455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_101157 2008.08.21. 19:08:34

hello! nekem is van egy filmes honlapom örülnék ha megnéznéd! a tied nagyon ott van! e-mailben válaszolj vagy kommentelj a honlapomra honlapom:filmmania.freeblog.hu e-mailom:adam.baranyi@citromail.hu
süti beállítások módosítása