2008.09.02. 21:52 teddike

One Tree Hill - Touch me I'm going to scream

Címkék: sorozat 2008 2009 one tree hill s6

A GG-vel nem ért véget a premierek bemutatása. A One Tree Hill egy bő listán a legnagyobb kedvencek közé tartozik, az ok pedig egyszerű, hatodik évadát kezdte meg, és mint szoktam mondani, egy ilyen fiatalos sorozat, amely kinőtte magát a tini-sorozatok státuszból mindenképpen kell a porondra. Nekem a One Tree Hill megmaradt annak, amit évek óta megszerettem benne. Könnyed kis dráma, olykor elég komoly dolgokkal, na meg persze nagyon sok kellemes pillanattal is. Nem csoda tehát, hogy örömmel vártam a folytatást, főleg az után, hogy a sorozat szintjén azért kellően izgalmas véggel zárták az ötödik évadot.

Az elvárásaim nem a legnagyobbak, és ez ebben az esetben nem a sorozatot minősíti. Nagyon kis költségvetésből egy nagyon is nézhető, olykor tényleg izgalmas sorozatot sikerült összerakniuk, és ez mindenképpen dicséretes dolog. A hatodik évad kezdéséről a kép alatt folytatom, természetesen spoileresen.

A GG-vel nem ért véget a premierek bemutatása. A One Tree Hill egy bő listán a legnagyobb kedvencek közé tartozik, az ok pedig egyszerű, hatodik évadát kezdte meg, és mint szoktam mondani, egy ilyen fiatalos sorozat, amely kinőtte magát a tini-sorozatok státuszból mindenképpen kell a porondra. Nekem a One Tree Hill megmaradt annak, amit évek óta megszerettem benne. Könnyed kis dráma, olykor elég komoly dolgokkal, na meg persze nagyon sok kellemes pillanattal is. Nem csoda tehát, hogy örömmel vártam a folytatást, főleg az után, hogy a sorozat szintjén azért kellően izgalmas véggel zárták az ötödik évadot.

Az elvárásaim nem a legnagyobbak, és ez ebben az esetben nem a sorozatot minősíti. Nagyon kis költségvetésből egy nagyon is nézhető, olykor tényleg izgalmas sorozatot sikerült összerakniuk, és ez mindenképpen dicséretes dolog. A hatodik évad kezdéséről a kép alatt folytatom, természetesen spoileresen.


Az ötödik évad két meglepő eseménnyel zárult, illetve két nyitott kérdéssel, és a nagy rajongók szerintem nagyon is várták a folytatást, hogy ezekre választ kapjanak. Lucas reptéren történő telefonhívása sokakat elgondolkodtatott. Legalábbis szerintem vannak megrögzött rajongók, akik valamelyik végkifejletnek szurkoltak. Erre a sorozat készítői jól rá is játszottak, hiszen az első percekben természetesen mindent megtettek a maguk szintjén, hogy elbizonytalanítsák az embereket. A konkrét eseményt, mármint, hogy Lucas kit hívott, illetve, hogy kinek akarta megkérni a kezét, lehetett sejteni, sőt előre tudni is, hiszen készült pár kép a forgatásról, ami választ adott erre. Aki nem futott bele ebbe a spoilerbe , az most biztos kellemesen csalódott. Mondjuk ideje volt ezt már a helyére tenni, mert az ötödik évadban nagyon elhúzták ezeket a dolgokat.

A másik nyitott kérdés az volt, hogy Dan (végre) meghal e, nos megkaptuk a választ, és ha őszinte akarok lenni, bár szurkoltam, hogy miként történjenek a dolgok, de erre a "fordulatra" nem számítottam, nekem ez kellemes meglepetés volt, és mindenképpen jót tett, igaz nagyon távoli ez a szál, de majd közeledni fognak itt a dolgok.

Aminek örülök, és ami mindenképpen bizakodással tölt el az, hogy elég szépen felvezettek több szálat is, amivel foglalkozni akarnak az évad során, és ezek nekem egyenlőre tetszenek. Biztos sok kavar és kellemes illetve kellemetlen meglepetés lesz majd az évad közben, de erre mint rutinos OTH néző fel vagyok készülve. Most hosszasan tudnék magyarázkodni, hogy nem kell semmilyen szinten sem komolyan venni ezt a sorozatot, mint a legtöbbet, de ettől függetlenül kellemes meglepetéseket tartogathat szerintem mindenki számára.

Gondolkoztam rajta, hogy mennyi pontot adjak erre az egészre, az ötödik évad zárására 6/10 adtam, nos ez is üti, vagy megközelíti ezt a szintet, mindenképpen egy jó felvezetés volt, és aki esetleg be szeretne kapcsolódnia a sorozatba, csak az ötödik évadot kellene meglesnie, mivel onnan mindenképpen érthető az egész. Szóval ez az évad kezdés, nálam 5/10. Csak azért ennyi, mert szeretném ha innen el lehetne indulni negatív vagy pozitív irányba az évad során. Erre simán lehet építkezni, és ha nem rontják el, akkor akár egy nagyon jó évadot is kaphatunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr223140480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása