2008.10.09. 21:17 teddike

Body of Lies, City of Ember, Quarantine

Címkék: film mozi 2008 body of lies city of ember quarantine

Sokat gondolkoztam a címen, hogy mit lehetne adni, gondoltam arra is, hogy a "Héten nézhetnénk", de aztán rájöttem, hogy itt többnyire csak egy két filmet szoktam kiemelni, nem teljes a lista. Mondom most is, hogy az amerikai bemutatókról van itt szó. Az októberi kínálatban ott van minden, dátumokkal együtt, itt viszont akkor beszéljünk három filmről.

Első a Body of Lies, amelyről volt már szó. Így most már nem szaporítom a szót, a korábbi bejegyzések alatt ott lesznek a poszterek és a trailer is.

A City of Ember csak most került a látóterembe, éppen ezért most a tovább után találhattok majd trailert a filmhez, mindenképpen kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz, főleg a szereplők miatt is. Bill Murray és Tim Robbins azért mindenképpen erős név ahhoz, hogy ott legyünk a bemutatón, na meg producerként Tom Hanks neve lehet bíztató.

A Qurantine pedig biztos csak dvd-n lesz nézős, de mivel a Dexter elég mély nyomokat hagyott bennem, így érdemes megemlíteni, hogy a film főszereplője nem más mint Dex testvérét alakító Jennifer Carpenter.

qurantine

A tovább után pedig jöjjön az ígért City of Ember cuccok.

Sokat gondolkoztam a címen, hogy mit lehetne adni, gondoltam arra is, hogy a "Héten nézhetnénk", de aztán rájöttem, hogy itt többnyire csak egy két filmet szoktam kiemelni, nem teljes a lista. Mondom most is, hogy az amerikai bemutatókról van itt szó. Az októberi kínálatban ott van minden, dátumokkal együtt, itt viszont akkor beszéljünk három filmről.

Első a Body of Lies, amelyről volt már szó. Így most már nem szaporítom a szót, a korábbi bejegyzések alatt ott lesznek a poszterek és a trailer is.

A City of Ember csak most került a látóterembe, éppen ezért most a tovább után találhattok majd trailert a filmhez, mindenképpen kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz, főleg a szereplők miatt is. Bill Murray és Tim Robbins azért mindenképpen erős név ahhoz, hogy ott legyünk a bemutatón, na meg producerként Tom Hanks neve lehet bíztató.

A Qurantine pedig biztos csak dvd-n lesz nézős, de mivel a Dexter elég mély nyomokat hagyott bennem, így érdemes megemlíteni, hogy a film főszereplője nem más mint Dex testvérét alakító Jennifer Carpenter.

qurantine

 City of Ember:

city of ember

Trailer:

Hazai bemutatók: City of Ember (Szikraváros), Quarantine: 2008. december 18. Body of Lies (Hazugságok hálója): 2008. november 27.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr343140603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása