2008.11.10. 16:22 teddike

Madagaszkár 2

Címkék: film 2008 box office madagascar escape 2 africa

Magam sem tudom milyen indíttatásból, de nem akarok a hónap végéig várni, amíg leírom, hogy mekkora összeget hozott a konyhára a négy unalmas állat, és a négy szórakoztató pingvin. Az a helyzet, hogy amennyire szar volt szerintem a film, annyira kajálta a közönség. És eddig még negatív kritikát nem olvastam róla, ami nagyon meglepő, mert továbbra is hangsúlyozom szerintem úgy unalmas az egész ahogy van. Sokkal jobb lett volna 30 perc ökörködés a pingvinekkel, és mehettünk volna haza békében nyugalomban.

A tények viszont azt mutatják, hogy az utóbbi hetek sőt hónapok legjobb nyitó hétvégéjét tudhatják maguk mögött a Paramount-nál (DreamWorks), ami 63,5M $-t jelent. Érdekességképpen jelezném, hogy a film első része anno csak 47M $-t hozott. Továbbá azt is tegyük hozzá, hogy ezzel minden idők ötödik legjobb kezdését produkálta a novemberi hónapba, ahol az első három helyen csak Harry Potter van. 

Ezen viszont nem kellene meglepődnöm, hiszen a hónap elején én is ezt mondtam, hogy nagy durranás lehet, miután megnéztem ment el a kedvem az egésztől, de szerencsére a nagy közönség rohant a mozikba. Akit érdekel egyébként elolvashatja amit írtam róla

(Még egy dolog, és csak zárójelbe, nem volt még róla szó, de majd lesz, ezen a hétvégén mutatkozott be a Role Models, ami meglepően jól teljesített a hétvégén, 19M $-t hozva a konyhára.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr963140713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása