2008.11.26. 15:39 teddike

TSCC - Strange Things Happen... (2x10)

Címkék: sorozat the sarah connor chronicles 2008 2009

Három hete volt talán utoljára TSCC poszt, de akkor megfogadtam magamnak, a sorozat jobb élvezése érdekében megvárok több részt, és egyszerre nézem meg őket. Amolyan mini maratont tartottam, hiszen három rész is felgyűlt már a zsákban, és örömmel jelentem, igaz hosszú volt az éjszaka, de felhoztam magam.

Amit most gyorsan le szeretnék szögezni, hogy lényegesen jobb lett a második évad, és az mostani részek is nagyon jók voltak. Korábban, mint már többször, most is úgy voltam vele, hogy kényelmesen elhelyezkedem, aztán hagyom magam sodorni, de kérem ez több volt ennél. Nem arra gondolok, hogy tele lett volna akciókkal a sorozat, helyette sokkal jobban felépítik a karaktereket, ahogy azt ígérték, és tényleg érdekel most már hova akarnak elvezetni minket. A jelen eseményeiről a kép alatt spoileresen folytatom.

sarah connor season 2

Három hete volt talán utoljára TSCC poszt, de akkor megfogadtam magamnak, a sorozat jobb élvezése érdekében megvárok több részt, és egyszerre nézem meg őket. Amolyan mini maratont tartottam, hiszen három rész is felgyűlt már a zsákban, és örömmel jelentem, igaz hosszú volt az éjszaka, de felhoztam magam.

Amit most gyorsan le szeretnék szögezni, hogy lényegesen jobb lett a második évad, és az mostani részek is nagyon jók voltak. Korábban, mint már többször, most is úgy voltam vele, hogy kényelmesen elhelyezkedem, aztán hagyom magam sodorni, de kérem ez több volt ennél. Nem arra gondolok, hogy tele lett volna akciókkal a sorozat, helyette sokkal jobban felépítik a karaktereket, ahogy azt ígérték, és tényleg érdekel most már hova akarnak elvezetni minket. A jelen eseményeiről a kép alatt spoileresen folytatom.

sarah connor season 2

A hetedik részre visszatérve, nagyon tetszett a felépítése. És ebben tényleg volt akció. Kicsit kiéheztünk már rá, de nagyon jól összehozták a szálakat. Egy napot nézhettünk meg mindenki szempontjából. Ahogy John ellépett Riley-val Mexikóba. Megjelent újra Cromartie, James Ellison is jobban belefolyt a dolgokba. Egy nagy boldog családnak (NOT) tűnt az egész.

A vége azért keményre sikeredett, nem tudom miért, de amikor Cameron besétált a templomba egy fegyverrel a kezébe, és szétszedték Cromartie-t, azt valamilyen okból kifolyólag úgy néztem mint egy kisgyerek. "Jajj jön egy szép néni, és szétszedi a bácsit." Na jó, nem akarom elhülyülni, de szerintem jól eltalált jelent lett. A végén eltemették a helyszínen, az "agyat" szétverték, de már ekkor lehetett tudni, hogy ennek még lesz jelentősége. 

Lett is, a következő részre, Sarah otthon maradt, nyomta az ágyat, meg elment az agyturkászhoz, hogy mindenhol azt a három pontot látja, de erről majd később. Viszont John meg Cameron leutazott, hogy elégesse Cromartie testét, persze az már nem volt ott. Első gyanúsított, aki elvihette, az Elison volt, de belőle sem szedtek ki sok mindent. Viszont volt pár nagy poén a részben. Egyik ilyen, mikor Sarah mintájára Cameron megforgatta a hasára a korábbi ügynököt. Tegye fel a kezét, aki nem röhögött rajta! 

A mostani epizódba jöttek elő ismét a pontok, amit Sarah látott mindenhol. Itt nem mesélném el a teljes sztorit, de több minden is kiderült, amin kicsit meglepődtem. Részben Derek jövőből visszatért barátnőjének a szerepe is kezd tisztázódni. Megismertük Riley hátterét is kicsit. Illetve Catherine is egyre jobban beleviszi a sűrűbe kedvenc ex-ügynökünket. A rész vége szó szerint ütött.

Nem kell itt nagy szavakat keresni, az évad ott tart, ahova ígérték. Arra gondolok, hogy a második évad elején nem vártam nagy pusztításra, meg is mondták, hogy karakter központú lesz, ebben viszont nagyon jó. Most már ott tartok, hogy kezdem sajnálni, ha nem lesz folytatása és erre minden...., de ezt a mondatot nem is fejezem be inkább. A mostani csomagra én azt mondom, hogy 7/10. Így együtt jó szórakozás volt.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr943140780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_92296 2008.11.29. 11:50:37

Jól néznek ki a lányok. Riley sztori csavarása nem kellett volna.
süti beállítások módosítása