2008.12.17. 07:40 teddike

TSCC - Earthlings Welcome Here (2x13)

Címkék: sorozat the sarah connor chronicles 2008 2009

Most kezdődnek a problémák. Nem szeretném siratni a sorozatot, sokkal inkább magamat és az élvárásaimat. Megint befürödtem, vagy nem a megfelelő részt láttam, nem tudom, de az biztos, hogy nem ilyen befejezésre vártam. Abban az értelemben befejezés, hogy a sorozat elköszönt a rajongóktól ebben az évben, és legközelebb majd csak február közepén, egy esős, télies pénteki napon fog újra megérkezni (péntek 13). 

Nagyon sok idő fog még addig eltelni, és vajon miért is térjünk vissza a folytatásra? Miért nézzük a következő részt? Persze a rajongók biztos maradni fognak, de nem lepődnék meg, ha tovább csökkenne a sorozat nézettsége. Nem szeretnék vészjelző harangokat kongatni, de nem így kellett volna elköszönni ettől az évtől. Az előző kettő részben még elment a teljesen akció-mentes gondolkodás, a karakterek jobb megismerése, ide viszont kellett volna valami. És ami ennél is jobban hiányzott, ez a vég nem érezteti velem azt, hogy baromi gyorsan jöjjön a következő rész, mert kaparni fogom a falat. A kép alatt meg jönnek a spoilerek.

the sarah connor chronicles season 2

Most kezdődnek a problémák. Nem szeretném siratni a sorozatot, sokkal inkább magamat és az élvárásaimat. Megint befürödtem, vagy nem a megfelelő részt láttam, nem tudom, de az biztos, hogy nem ilyen befejezésre vártam. Abban az értelemben befejezés, hogy a sorozat elköszönt a rajongóktól ebben az évben, és legközelebb majd csak február közepén, egy esős, télies pénteki napon fog újra megérkezni (péntek 13). 

Nagyon sok idő fog még addig eltelni, és vajon miért is térjünk vissza a folytatásra? Miért nézzük a következő részt? Persze a rajongók biztos maradni fognak, de nem lepődnék meg, ha tovább csökkenne a sorozat nézettsége. Nem szeretnék vészjelző harangokat kongatni, de nem így kellett volna elköszönni ettől az évtől. Az előző kettő részben még elment a teljesen akció-mentes gondolkodás, a karakterek jobb megismerése, ide viszont kellett volna valami. És ami ennél is jobban hiányzott, ez a vég nem érezteti velem azt, hogy baromi gyorsan jöjjön a következő rész, mert kaparni fogom a falat. A kép alatt meg jönnek a spoilerek.

the sarah connor chronicles season 2

MIÉRT? Ezt a kérdést tettem fel magamnak a rész végén, közben pedig azt néztem, hogy lassan indulnak be az események, aztán ahogy ránéztem szinte 10 percenként az órára rájöttem, hogy már nem is lesz itt semmilyen gyorsulás. Mindenki megkapta a maga kis részét, most pont Sarah következett. De neki nem sikerült ezt annyira felölteni, mint mondjuk Cameronnak korábban. 

Tovább kutatja a három pont jelentőségét, meg talált is egy helyet, fura látomásai vannak. Hozzá kötődik a rész végén a "cliff" is, mi lesz ezzel a géppel amit látott? John, Riley és Cameron nem sok szerepet kapott, de legalább megtudtuk, hogy Riley hogyan került John közelébe. Úgy igazából meglepődött ezen valaki? 

Ott lett ez nagyon elbaszvarontva, hogy tényleg sokkal többet vártam, több akciót, az események felpörgetését, helyette viszont egy, az eddigi részekhez igazodó lassú karakter központú egyveleget kaptunk, amiben történt is valami, de igazából nem sok minden. Ezek miatt azt mondom, hogy ez nálam most 5/10. Simán lehetett volna ez sokkal nagyobb is, de nem egy oly rész esetében, amivel elköszönnek egy hosszabb időre. Kell a feszültség, az izgalom. Vagy ezzel csak én lennék így? 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr123140835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_92296 2008.12.17. 18:23:27

Én kb egy éve írtam a sorozatról és akkor azt írtam, hogy bár a Primevalban, az Őslények kalandoraiban vicces, hogy nincs pénzük őslényekre, itt egyáltalán nem vicces, hogy nincs pénz robotokra, vagy akcióra. De én már beletörődtem ebbe. A színvonal lassan lemegy a Bionic Woman szintjére.

Ismeretlen_37501 2008.12.17. 21:31:24

Ez egy nagyon jó hasonlat, és teljesen igazad van. Kellenek a gépek, de hát nagyon ritkán lát az ember valami normális akciót tényleg. Nem hiányolom annyira azért, de ilyen (szerintem) kulcsfontosságú részek esetén adni kell valamit az embereknek.

Ismeretlen_92296 2008.12.17. 21:57:17

Valahogy nevetséges, hogy Terminátor a sorozat címe, de erre a tartalom csak a legritkább esetben utal. A legutóbbi rész lehetne a Veronica Marsból is.

Ismeretlen_104632 2008.12.20. 16:27:21

Vannak itt gépek, de csak sétálgatnak meg beszélgetnek mostanában. Sajnos:( Gyenge rész volt, na.
süti beállítások módosítása