2009.04.07. 15:20 teddike

Heroes - Turn and Face the Strange (3x22)

Címkék: sorozat 2008 2009 heroes s3

Kezdeném gyorsan azzal, hogy a heti Heroes adag kicsit visszacsöppent oda, ahonnan jó lenne menekülni. Mondjuk értem én, hogy össze kell hozni valahogy a jó meg a rossz oldalt, meg menekülni kell, de lehetne ezt jobban is. Ismét az volt a nagy gond szerintem, hogy nagyon sokan szerepeltek a részben. A korábbi részekről olvassátok el az írásokat, akkor még úgy gondoltam, hogy elindult a sorozat felfelé, de most ha nem is zuhant, de megállt az emelkedés. A kép után spoileresen leírom miért is gondolom ezt:

heroes season 3

Kezdeném gyorsan azzal, hogy a heti Heroes adag kicsit visszacsöppent oda, ahonnan jó lenne menekülni. Mondjuk értem én, hogy össze kell hozni valahogy a jó meg a rossz oldalt, meg menekülni kell, de lehetne ezt jobban is. Ismét az volt a nagy gond szerintem, hogy nagyon sokan szerepeltek a részben. A korábbi részekről olvassátok el az írásokat, akkor még úgy gondoltam, hogy elindult a sorozat felfelé, de most ha nem is zuhant, de megállt az emelkedés. A kép után spoileresen leírom miért is gondolom ezt:

heroes season 3

Egyrészt ki a f*szt érdekel Danko szerelemi élete. Értem én, hogy Parkman szenved, küzd, meg bizonyítani akar, de nem volt valami erős a szál. Egyszer sem tudtam elhinni, hogy ő tényleg meghúzná a ravaszt, hogy akárkit is megöljön. Nem úgy, mint Danko. Egy vonal tehát teljesen érdektelen volt, de értettem, hogy mi a cél ezzel.

Itt volt Sylar meg Noah harca, hiszen az öreg nem igazán akarta bevenni, hogy Sylar tényleg meghalt, ment a nyomozás, de ez is nevetséges lett. Elnézést a sok "csúnya beszéd" miatt, de f*sznak kell Sylar-nek is játszania, ha már helyzetben van. Nyírja ki az embert, azt boldogság. Helyette megy itt a válás, meg játszadozás. A lényeg annyi lett a végére, hogy Noah rájött Sylar új képességére, igaz menekülnie kellett neki is, de ez volt a cél, amit mondjuk sokkal gyorsabban is eltudták volna érni. 

Ezek mellett még annyi történt, ami elég fontos, hogy Petrelli anyuka álma miatt mindenki megy egy nagyon régen eltemetett helyre, hoztak megint valami újat, itt megtudjuk, hogyan is kezdődött minden. Egyelőre csak rengeteg hullát látunk eltemetve, head-shot befigyel mindenkinél. De szedik össze a hősöket. Egyrészt Petrelli anyuka, Peter, Nathan és Claire már itt van. Megérkezett Noah is. Ando meg Hiro hozta megint a poénos vonulatot, de a lényeg az volt, hogy Parkman (mindkettő) túlélje, és most már mind a négyen együtt kocsikáznak. Na meg érdekes módon Suresh is pont most jött rá, hogy van ez a hely. Coyote Sands lesz tehát az új helyszín, a következő részben pedig megtudjuk mi is történt itt. Erre pontok tekintetében nem tudok sokat adni, 6/10. Mondjuk lehet még ez is sok. Egy hét múlva folytatás, és jön a kulcs a titokhoz.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr643141086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tusy 2009.04.07. 21:01:24

Érdemes még nézni ezt a sorozatot? Nyújt még vmi újat, érdekeset? Én már meguntam h mindig csalódva áltam fel, kb 3 résszel ezelőtt abba is hagytam... pedig régebben egyik kedvenc volt...

Ismeretlen_37501 2009.04.07. 21:10:51

Olykor én is csak megszokásból nézem, nem tudom "letenni". Nincs semmi új, de mondjuk a szezon végére ígérnek nagy durranást, lehet érdemes visszakapcsolódni majd.

Tusy 2009.04.08. 11:41:39

Ha majd azt olvasom tőled h igen na erre megérte várni végre beindult a sorozat akkor újra előveszem :D
süti beállítások módosítása