2009.05.19. 12:58 teddike

Sherlock Holmes

Címkék: film 2010 sherlock holmes

Ez az amire egyáltalán nem számítottam, de pont ezért volt kellemes meglepetés. Egyrészt azért írtam ezt, mert egyáltalán nem vártam Sherlock Holmes trailert, másrészt ez nagyon jó cuccnak ígérkezik. Akció, verekedés, jónak ígérkező helyzetek/poénok. Reméljük nem csak ennyi puskapor van a filmben, hanem ennél sokkal több, és nem lőttek el mindent a trailer alatt:

A címke segít összeszedni a korábbi bejegyzéseket is, illetve még adós vagyok egy dátummal, december 25.-én lesz a film bemutatója.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr553141202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása